Над 9 милиона лева са спестили потребителите на Lidl Plus през 2022 г.
Секция: ЛЮБОПИТНО
19 Януари 2023 14:06
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 9 милиона лева са спестили потребителите  на Lidl Plus през 2022 г.

/КРОСС/ Потребителите на Lidl Plus са спестили над 9 милиона лева през 2022 г., благодарение на мобилното приложение. Статистиката показва още, че за изминалата година над 10 милиона е броят на артикулите, които клиентите са закупили с отстъпка през Lidl Plus, а от тях – 2 милиона са тези, които са стрували на потребителите само 1 стотинка.

Две години след старта си Lidl Plus доказа, че е изключително ефективен инструмент, с който потребителите могат да спестяват ежедневно. Радваме се, че спазихме своето обещание към тях – да им помагаме да пазаруват още по-изгодно по един модерен и удобен начин: със своя телефон. Ще продължим да го правим и занапред чрез много повече купони, нови функционалности и нови възможности за клиентите на Lidl Plus да пестят, печелят и да са винаги на плюс“, коментира Нели Месерджиева, директор „Промоции, маркетинг и потребителско поведение“.

През 2022 г. потребителите на мобилното приложение са се възползвали от над 2000 купона и оферти. Това са и едни от основните функционалности, които предлага Lidl Plus за оптимизиране на семейния бюджет. Ако се използват всички оферти и купони поне веднъж в седмицата, приложението може да спести минимум 10 лв. седмично на всяко домакинство. Дигиталната скреч карта е още едно предимство на Lidl Plus. При всяко сканиране на касата, без значение дали клиентът се е възползвал от конкретна отстъпка, той получава нова скреч карта, която може да донесе допълнителни купони.

В допълнение на изгодните оферти потребителите на Lidl Plus имаха възможност да се включат и в над 20 различни игри и кампании с различни парични и предметни награди, сред които ваучер за кемпер за лятната ваканция, лаптопи през септември, а в подкрепа на коледното пазаруване – стотици ваучери за пазаруване на стойност 300 лв. и много други.

В полза на потребителя е и секцията „Партньори“ на Lidl Plus, благодарение на която потребителите могат да се възползват от допълнителни отстъпки и преференциални оферти извън Lidl. Партньорите са подбрани така, че да са съобразени с нуждите на потребителя, с полезни предложения за цялото семейство. Такива са OMV, SDI брокер, езикови училища “Интелект”, аптеки SoPharmacy, онлайн платформата с уроци Уча.се, Софийската опера и балет и др.