Viber въвежда Бизнес профили
Секция: Технологии
26 Януари 2023 14:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Viber въвежда Бизнес профили

/КРОСС/ Rakuten Viber обяви старта на нов продукт като част от стратегията си за супер-приложение: Бизнес профили за компании. Нововъведението обединява на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд.

Това включва описание на услугите, които компанията предлага и групиране на всички съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място:

- Бизнес профилът съдържа името и логото на бранда, син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber;

- Брандовете могат да добавят до три физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака;

- Потребителите могат да търсят Бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.

Бизнес профилите са публични по подразбиране, което прави откриването им лесно и дава възможност на потребителите проактивно да започнат комуникация с бранда. Те могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, който представлява своеобразен мини-уебсайт във Viber. От другата страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място с подобрено преживяване и за двете страни.

Бизнес профилите имат син знак, който гарантира, че потребителите взаимодействат с официални и сигурни бизнеси. Viber ще продължи да разширява функционалностите и планира да добави повече канали за комуникация с брандове (например чатботове), както и да интегрира допълнителни услуги, предлагани от бизнесите. По-късно през годината се планира и специално предложение, насочено към малкия и среден бизнес.

Новият продукт излиза след пускането на Бизнес чатове, папка за всички верифицирани Бизнес съобщения от компании, която Viber представи в България през септември месец миналата година. Сравнително новата функционалност има над 85,000 уникални потребители, които я използват всеки ден и е с положителна тенденция.