Kaufland България гарантира безопасна среда за клиентите и служителите си с нов сертификат TÜV AUSTRIA COVID Shield
Секция: ЛЮБОПИТНО
27 Януари 2023 16:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland България гарантира безопасна среда за клиентите и служителите си с нов сертификат TÜV AUSTRIA COVID Shield

/КРОСС/  Kaufland България поднови международния си сертификат TÜV AUSTRIA COVID Shield, който гарантира, че ритейлърът спазва безупречна хигиена и превенция от COVID-19 и други сезонни вируси. Независимо, че в страната ни са премахнати законовите изисквания за въвеждане на строги противоепидемични мерки, магазините на веригата и Централният склад на компанията продължават своята регулярна сертификация, поддържайки най-високо ниво на безопасност за клиентите.

Сертификатът гарантира най-високата „отлична“ степен на защита при изпълнението на основните групи превантивни мерки: поддържане на безупречна хигиена, осигуряване на дистанция при пазаруване и редовна дезинфекция.

Още в началото на Ковид-пандемията Kaufland България беше сред първите компании, които предприеха незабавни действия, насочени към осигуряване на допълнителна защита на здравето на клиентите си. Всички обекти на веригата разполагат със специален санитарен протокол за регулярно почистване и проветряване, както и с модерни хигиенни станции за дезинфекция, разположени на входовете. Предимство е голямата търговска площ в хипермаркетите на Kaufland, която дава допълнителна възможност за спазване на безопасна дистанция по време на пазаруване. 

Сертификатът TÜV AUSTRIA COVID Shield е предназначен за организации от различни сектори, чиято дейност е обвързана с физическото присъствие и общуване на хора на едно място. COVID Shield предоставя сертификати в три категории в зависимост от степента на защита, която съответната компания прилага: базова, висока или отлична. Той валидира силната социална отговорност и бизнес етика на съответната компания, която проактивно прилага превантивни мерки с цел ограничаването и превенцията срещу COVID-19.