Близо 40 хил. лева дариха клиентите на Kaufland в коледната кампания с DMS
Секция: ЛЮБОПИТНО
13 Февруари 2023 16:23
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Близо 40 хил. лева дариха клиентите на Kaufland в коледната кампания с DMS

/КРОСС/ Близо 40 000 лева дариха клиентите на Kaufland в съвместната инициатива на най-голямата търговска верига у нас Kaufland и дарителската платформа DMS „ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". Тя се проведе за четвърти път, като всеки желаещ можеше да направи дарение в кутии, разположени във всички хипермаркети на веригата в страната. Средствата се разпределят между всички активни кампании за лечение в платформата DMS, като от началото на „ДАРИ" до сега тяхната обща стойност е над 130 хил. лева.

Дарителската инициатива в обектите на Kaufland стартира през 2021 г. и традиционно има две издания - преди Великден и Коледа. Тя дойде в отговор на многобройните запитвания от клиенти на веригата за разполагане на кутии в обектите ѝ за събиране на средства за лечение. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които клиентите подкрепят, както и прозрачен процес на дарителство, Kaufland се обърна за експертно съдействие към DMS. Утвърдената дарителска платформа се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността " и работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Съвместната кампания на DMS и Kaufland дава още една, допълнителна възможност за дарение - на място в хипермаркетите на най-голямата търговска верига у нас.

„Благодарим на всички наши клиенти, които се включиха в кампанията. Събраните средства ще достигнат до десетки нуждаещи се хора от цялата страна и вярвам, че дори с малко ще помогнем за решаването на техните проблеми", коментира Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и CSR" на Kaufland България.

„С общата ни кампания с Kaufland даваме възможност на всички хора с големи сърца още един канал, чрез който могат да изразят подкрепата си към наши съграждани, чийто живот и здраве са застрашени. Успехът на четирите ни кампании показва, че доброто партньорство между бизнеса и прозрачни платформи като DMS дават устойчиви решения в полза на обществото", заяви изпълнителният директор на Български дарителски форум Теодора Бакърджиева.