Yettel с отличие за най-добър проект за работодателска марка
Секция: ЛЮБОПИТНО
20 Февруари 2023 15:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Yettel с отличие за най-добър проект за работодателска марка

/КРОСС/  Yettel спечели първото място в категорията Employer Branding Project от годишните награди Employer Branding Awards, организирани от b2b Media.

Призът се присъжда на телекома за цялостната вътрешна стратегия, насочена към въвеждането и утвърждаването на бранда Yettel сред служителите на компанията.

Детелина Смилкова, председател на Българската асоциация за управление на хора и председател на Human Potential Cluster, връчи наградата на Евелина Цонева, мениджър „Развитие на таланти“ в Yettel и Ирина Панайотова, експерт „Корпоративни комуникации“ в компанията.

Проектът, с който Yettel спечели приза, включва поредица от събития и инициативи за ангажиране на служителите с новите ценности на бранда и формиране на корпоративната култура в унисон с идеологията на Yettel – модерен бранд, насочен към хората и с концепция за баланс в основата на всичко. Програмата цели не само да представи новия бранд сред служителите, но и да ги въвлече в изграждането на корпоративната култура – един от най-силните инструменти за ангажиране на служителите.

Част от стратегията е провеждането на Yettel Ideathon Challenge, 6-седмичен хакатон за идеи, тяхното концептуално развитие и приложение. В хакатона всеки служител има възможност не само да сподели, но и да работи по осъществяването на своите идеи и предложения. Партньор в реализирането на Yettel Ideathon Challenge е студиото за бизнес редизайн launchlabs Sofia.

 

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.