Kaufland България предлага над 1100 промоционални артикула седмично, над 600 са в брошурата
Секция: ЛЮБОПИТНО
14 Март 2023 08:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland България предлага над 1100 промоционални артикула седмично,  над 600 са в брошурата

/КРОСС/ Kaufland България прави равносметка за дейността си по ключови за бизнеса теми и отчита, че от откриването на първия хипермаркет у нас през 2006 г. вече 884 седмици предоставя разнообразни промоции на своите клиенти. Понастоящем веригата предлага над 1100 промоционални предложения на седмица, като над 600 от тях са представяни в ежеседмичната брошура, която компанията разпространява на хартия и дигитално до своите клиенти. Средният процент на намаленията в брошурата е над 25%, като за отделни групови артикули той може да достигне и до 50%. През годините компанията се налага като категоричен лидер по брой брандове в магазинната си мрежа, предоставяйки възможност за максимално разнообразие в избора на клиентите си.

„Пазарът у нас е изключително ценово ориентиран и винаги е бил така. Клиентите традиционно пазаруват, водени от предложенията и ние отговаряме на техните нужди вече над 880 седмици – от откриването на първия ни магазин през 2006 г. Така ще продължи и занапред. Логиката при организиране на намаленията е свързана с търсенето и спецификата на конкретния момент – например, празници, сезони и т.н. Само от предложенията в брошурата от последната седмица за пазар на ключови артикули от т. нар. „пазарска кошница“ – клиентите ни спестяват около 25 лв. на всеки 100 от най-важните стоки за всяко едно домакинство“, това коментира изп. директор на Kaufland България Иван Чернев.

През тази седмица във веригата десетте основни хранителни продукта – брашно, захар, олио, картофи, хляб, домати, сирене, прясно мляко, масло и кайма, могат да бъдат закупени общо с 18 лв. по-малко от редовната им цена. Освен хранителни продукти, компанията предлага и множество атрактивни предложения от нехранителни продукти, като фокус в намаленията тази седмица са перилните препарати, задължителни за всяко пролетно почистване.