Витрините с обслужване на Kaufland са най-харесвани от клиентите
Секция: ЛЮБОПИТНО
16 Март 2023 22:52
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Витрините с обслужване на Kaufland са най-харесвани от клиентите

/КРОСС/ Във връзка с 17-тия си рожден ден, най-голямата верига хипермаркети у нас Kaufland България продължава с равносметката за дейността си по ключови за бизнеса теми, като отчита огромен клиентски интерес към витрините с обслужване в магазинната мрежа. Над 435 000 души купуват различни продукти от витрините на седмична база, като най-посещаваната витрина на ритейлъра е тази в един от хипермаркетите на гр. Пловдив. Над 400 вида са свежите артикули, които се предлагат ежедневно на всяка една витрина, като сред тях са сирена и кашкавали, прясно месо и колбаси, маслини и салати. В 28 от хипермаркетите от веригата на витрината се предлагат всеки ден над 20 вида свежа риба и морски дарове, като новообособените специализирани витрини са разположени в магазините в Благоевград, Враца, Карлово и Перник.

Сред най-продаваните продукти от витрината на хипермаркета са пресните охладени пилешко и свинско месо. В началото на 2023 г. компанията се превърна в единственият ритейлър, който сертифицира качеството на каймата и мляното месо от собствените си български марки "Брей" и "Шеф Месар", които се предлагат на витрините в цялата страна. Сертификатът удостоверява, че продуктите отговарят на 150 критерия за качество TÜV AUSTRIA, включително за съхранение и безопасност.

В последните години, компанията поетапно подменя хладилните агенти на витрините с обслужване с такива, които са нискоемисионни и щадящи природата. Към момента веригата е подменила изцяло хладилните инсталации в 15 свои хипермаркета, като плановете за 2023 г. е да бъдат подменени още 3.  

Представително проучване, извършено от независимия институт Kantar, поставя на първо място витрините на Kaufland България в контекста на удовлетвореност на клиентите и доверие към марката. Запитаните са оценили най-високо представянето на компанията по отношение на  обслужването, учтивостта на служителите, чистотата и хигиената, презентацията на продуктите и времето за чакане на витрината за обслужване. Най-големият ритейлър в България е получил най-висока оценка от клиентите в категории свежест, качество, цена, разнообразие и изглед на продуктите в продуктови категории прясно месо, млечни продукти, колбаси.