Kaufland намалява времето за пазаруване с нови каси на самообслужване
Секция: ЛЮБОПИТНО
22 Март 2023 22:21
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland намалява времето за пазаруване с нови каси на самообслужване

/КРОСС/ Kaufland България продължава модернизацията на магазините си и от днес разкрива нова касова зона на самообслужване в хипермаркета си в Стара Загора-Казански (ул. „Стамо Пулев" 2). В нея клиентите ще могат да отчитат и плащат покупките си на 6 каси, като на три от тях ще може да се плаща с карта и на три - с карта и в брой. До края на годината ритейлърът планира въвеждане на подобни каси в още 8 свои магазина в цялата страна, с което общият брой на обектите с каси на самообслужване ще стане 34. Kaufland е единственият ритейлър, чийто самостоятелни каси предлагат възможността за едновременно плащане и с карта, и в брой. Инвестицията в каси на самообслужване от старта на поетапната модернизация във всички филиали възлиза на над 4 млн. лв.

Проучване на компанията отчита, че преминаването през каси на самообслужване намалява общото време за пазаруване и спестява на клиентите над 300 часа месечно. Това ги прави предпочитан начин на пазаруване за хора от всички възрасти. Към момента близо 1/3 от клиентите на веригата предпочитат да заплащат покупките си на каса на самообслужване.

Към момента 167 селф-чек каси обслужват клиентите в 27 от магазините на ритейлъра, като през тях преминават над 170 000 клиента седмично.

Първите каси на самообслужване са отворени през април 2021 г. в столичния квартал „Банишора", а в началото на следващия април още един магазин в Стара Загора ще може да предложи на клиентите си възможността да спестят време при плащане на покупките си. Най-предпочитано сред клиентите на веригата е самообслужването в магазините в гр. Пловдив. Именно в един от тях се отчита и най-високата използваемост на касите и на седмица се „самообслужват" между 9 000 и 10 000 клиенти.