Kaufland въвежда възможност за споделено пътуване за своите служители
Секция: ЛЮБОПИТНО
29 Март 2023 13:58
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland въвежда възможност за споделено пътуване  за своите служители

/КРОСС/ Най-голямата търговска верига Kaufland България въведе възможността за споделено пътуване между служителите си чрез иновативната мобилна платформа „twogo“. Над 130 са заявените пътувания само за месец февруари. Тази инициатива е поредното действие на компанията насочено едновременно към подобряване условията на труд и достъп до работното място на служителите, както и към намаляване на въглеродните емисии от дейността си.

„Kaufland непрестанно затвърждава лидерството си на желан и значим работодател. В началото на 2023 г. бе сертифициран като Топ Работодател за пети пореден път. Времето, усилията и всички останали корпоративни ресурси, които инвестираме в подобряването на работния климат и цялостното преживяване на служителите, се развиват все повече и повече. Платформата за споделено пътуване „twogo“ е поредното действие в полза, както на колегите, така и на обществото и околната среда“, коментира Милена Караилиева, директор на „Човешки ресурси“ на Kaufland България.

Приложението twogo дава възможност за бързо планиране чрез споделяне на местоположение и предпочитан времеви диапазон. С него служителите на компанията печелят време за повече социализация между колеги и възможност за обмен на добри идеи и практики. Въвеждайки възможността за споделено пътуване, ритейлърът допринася за по-чист въздух, за по-малко участие в задръствания и за оптимизиране на паркирането.

„София е един от европейските градове с най-голям брой автомобили, в които ежедневно се вози само по 1 човек. В същото време, именно автомобилите са основен емитер на фини прахови частици във въздуха. С нашата инициатива се надяваме, че чрез насърчаване на споделеното пътуване ще допринесем за значително намаляване на броя на колите и съответно – на емисиите, които произвеждаме, за да ходим на работа“, подчерта и Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и CSR“ в компанията.

В резултат на всички усилия, които Kaufland предприема през 2022 г., ритейлърът отчита спад от над 4000 т. /въглеродни емисии. За 2023 г. плановете на компанията са още по-амбициозни. Само преди ден компанията откри Станции за рециклиране в част от своите магазини, чрез които насърчава клиентите си да събират разделно пластмасови бутилки и алуминиеви кенове от напитки.

Kaufland България непрекъснато развива и надгражда стратегията си за управление на човешките ресурси и добавя нови придобивки, отговарящи на техните потребности. Веригата предоставя стимулираща работна среда и богат социален пакет на своите над 6 600 служители, в това число допълнително здравно осигуряване, спортни карти на преференциални цени, месечни ваучери за храна, гъвкаво работно време и не престават да допълват разнообразието и обхвата от придобивки. Екипът на водещия ритейлър може да се възползва и от над 250 отстъпки за различни продукти и услуги, участие в разнообразни полезни инициативи, спортни събития и CSR активности, а само за изминалата година веригата е инвестирала в множество нови обучителни програми, обхванали голяма част от служителите й в различните структури и отдели.