Kaufland ще инвестира над 20 млн. лв. в модернизация на 13 свои обекта през 2023 г.
Секция: ЛЮБОПИТНО
30 Март 2023 13:03
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland ще инвестира над 20 млн. лв. в модернизация на 13 свои обекта през 2023 г.

/КРОСС/ Във връзка със 17-ия си рожден ден най-голямата верига хипермаркети у нас Kaufland България продължава с равносметката за дейността си по ключови за бизнеса теми, като отчита огромен клиентски интерес към процесите на трансформация в естеството на магазините си. Компанията продължава с прилагането на своята One Stop Shopping концепция, насочена към постепенната трансформация на магазините от веригата в търговски центрове. Към момента в хипермаркети Kaufland, както и на територията на паркингите им, броят на търговските обекти надвишава 500. Общата инвестиция за реализация на концепцията за последните 2 години е 40 млн. лв. През 2023 г. компанията планира да превърне още 13 свои хипермаркета в места не само за пазаруване, но и в центрове за цялостно преживяване. 46 са браншовете, които са представени към момента във всички 63 хипермаркета в страната - oт aптеки и мecтa зa плaщaнe нa битoви сметки, пpeз cпeциaлизиpaни мaгaзини зa дoмaшни любимци, дpoгepии, мaгaзини зa обувки и мecтa зa xpaнeне. Общата застроена площ на всички търговски площи надвишава 36 000 кв.м., като 26 000 кв.м. от тях са разположени вътре в хипермаркетите.

Подходът при избора на услуги за отделните магазини е индивидуален и е резултат от нуждите, очакванията и нагласите на клиентите във всеки отделен район в страната. Към момента партньорската мрежа на ритейлъра надвишава 130 представители на бизнеса, като за голяма част от тях Kaufland е надежден партньор от стъпването им на пазара.

Чрез развитието на своята One Stop Shopping концепция, компанията добавя стойност към пазаруването на своите клиенти, предоставяйки им разнообразие от продукти и услуги на едно място и на един паркинг. Към това компанията разработва все по-атрактивна среда за социални контакти и дейности за свободното време. През 2022 г. тя стартира проект за изграждане и ремонт на собствени и общински детски площадки. Към момента е изградила 2 общински детски площадки в кв. „Малинова долина“ и кв. „Горубляне“ в гр. София и една собствена вътрешна вертикална детска площадка в хипермаркет Kaufland-Трошево в гр. Варна. Именно там, в продължение на повече от 2 месеца, компанията реализира проект за повишаване на интереса на децата към кукления театър, като стотици малчугани посетиха безплатните постановки на Държавен куклен театър – Варна, които се реализираха всяка седмица на територията на морския хипермаркет.

Следващото партньорство на веригата е с лидерите в Street food културата у нас – Quartal. На 31.03. официално стартира Quartal Station на територията на паркинга на Kaufland Крива река в София.