LG с кампания „Добър жест“ във Варна, Пловдив и Плевен
Секция: Технологии
23 Май 2023 15:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG с кампания „Добър жест“ във Варна, Пловдив и Плевен

/КРОСС/ LG Electronics стартира своята кампания „Добър жест“ в три български града – Варна, Пловдив и Плевен, от 29 май до 9 юни, с което цели да подобри потребителското изживяване и да демонстрира основните си ценности за общност и човечност. В рамките на кампанията, LG ще позиционира изнесен сервиз на колела на откритата площ пред магазини Техмарт в избраните градове, където всеки притежател на уред от LG (телевизори и аудио техника, перални и сушилни машини, хладилници, монитори), извън гаранция и нефункциониращ оптимално, ще има възможност да провери състоянието му, а екипът от професионалисти на компанията, да извърши ремонт, ако такъв е възможен. Като продължение на милия жест, за да разпространи доброто, LG ще дари домакински уреди на домове за деца в неравностойно положение в същите градове и ще насърчи потребителите да споделят своя пример за добро дело в социалните мрежи.

Програмата на караваната на LG стартира от град Варна (29 и 30 май, бул. Цар Освободител 263), последванa от Пловдив (1 и 2 юни, ул. Недко Каблешков 10-12) и Плевен (8 и 9 юни, бул. Европа 6). Всеки, който е заинтересован и иска да провери изправността на своите устройства, трябва да се обади на LG център за обслужване на клиенти 0700 1 54 54, да провери дали отговарят на изискванията и да планира час за посещение на LG сервизен офис на колела. Кампанията е достъпна за LG продукти*, закупени след 1 януари 2018 година и чиято редовна гаранция вече е изтекла, както и за уреди, които все още са в гаранция и нямат физически наранявания. Ако е възможно уредът да бъде поправен, професионалистите на LG ще го направят напълно безплатно.

„Философията на нашата компания е базирана на хората, иновациите и желанието да направим живота по-лесен и по-красив. Това означава да правим за потребителите си най-добрите продукти, предоставяйки им перфектното потребителско изживяване навсякъде и по всяко време. В България имаме изключително лоялни клиенти, които познават марката добре и разчитат на нея, затова искаме да им се отблагодарим за доверието с този мил жест. Компанията ни винаги се вслушва в нуждите на клиентите си,“ сподели Данаил Димитров, Service Manager в LG България.

Освен да подобри потребителското изживяване, целта на кампанията е да демонстрира най-важните ценности на LG – стремежа към общност и човечност, както и да мотивира хората сами да направят мил жест и да продължат доброто. По време на кампанията, с хаштаг #LGДобърЖест, всеки потребител може да сподели своя пример за мил жест и да продължи пътеката на добрите дела.

В допълнение към горните активности, LG ще дари домакински уреди на домове за деца в неравностойно положение, във всеки от градовете на кампанията. Компанията иска да подкрепи работата на тези институции, както и да покаже необходимостта от по-голяма солидарност към по-уязвимата част на обществото ни.

LG слага голям фокус върху човечността и технологиите, които са в основата на компанията, а сегашните и бъдещите потребители са най-голямото вдъхновение зад иновациите и клиентското обслужване. Именно това поставя и началото на тази нова традиция, с която LG връща оказаното им доверие и демонстрира как добрите дела винаги създават още добри дела. Философията на компанията се базира върху вярването, че всеки може да направи мил жест, но и да вдъхнови всички около себе си да направят същото. Няма малки и големи добрини, всяко добро е еднакво важно, защото променя света и го прави по-красив.

На домовете за деца във Варна, Пловдив и Плевен, LG Electronics ще дари домакинските и технологични уреди, от които имат нужда – климатици, перални и сушилни машини.