N Vision 74 на Hyundai на Concorso d'Eleganza
Секция: Автомобили
25 Май 2023 16:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
N Vision 74 на Hyundai на Concorso d'Eleganza

/КРОСС/ Kонцептуалният N Vision 74 на Hyundai блесна на Concorso d'Eleganza Villa d'Este през 2023 г., отбелязвайки дебюта на корейската марка на езерото Комо. N Vision 74 е концептуален автомобил тип „Rolling Labs/подвижна лаборатория" който не е предназначен за продажба. Въпреки това привлече вниманието на гостите на световноизвестното изложение за класически автомобили и прототипи.

Представен за пръв път миналата година N Vision 74 е хибридно превозно средство с водородни горивни клетки от високопроизводителната марка N на Hyundai, чийто дизайн е вдъхновен от концепцията Pony Coupe от 1974 г. на известния италиански дизайнер Джорджето Джуджаро.

Hyundai използва така наречените "Rolling Labs", за да тества и проверява напреднали технологии за бъдещите си серийни модели, като по този начин подчертава целта си да поеме водеща роля в мобилността с нулеви емисии на бъдещето. В комбинация с времето за зареждане от само 5 минути, тази хибридна архитектура изследва потенциала си с висока производителност като напълно функционална „подвижна лаборатория".

N Vision 74 е разработен на базата на уникална хибридна архитектура с водородни горивни клетки, която съчетава силните страни на батериен двигател и система с водородни горивни клетки. По време на разработката е поставен специален акцент върху високата производителност, така че стабилната изходна мощност е възможна без спад в производителността, който се получава при конвенционалните електрически превозни средства, когато нивото на заряд е ниско.

N Vision 74 има независими двигатели на задните колела от двете страни, позволяващи изходна мощност от 680 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. 85 квт водородни горивни клетки отпред, 62 кВтч литиево-йонна батерия между водача и пътника, и два 2,1 кг резервоара за водород отзад осигуряват пробег от почти 600 километра с едно зареждане.