Бургаско с нова, още по-достъпна и удобна опаковка от кен 330 мл
Секция: ЛЮБОПИТНО
30 Май 2023 11:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Бургаско с нова, още по-достъпна и удобна опаковка от кен 330 мл

/КРОСС/ Бургаско пусна на пазара нова 330 мл опаковка кен, която е сред най-бързо растящите категории опаковки на пазара с 14% среден годишен ръст в обем. Със своите отлични вкусови характеристики брандът продължава да отчита непрестанен ръст в продажбите, като по този начин се превръща от регионална марка в една от най-харесваните и търсени бири на национално ниво за всеки сезон.

„Тези резултати са най-високата оценка, която можем да получим от любителите на бирата. Тя ни мотивира да продължим да развиваме бранда и да предлагаме нови и различни продукти с доказаното качество на Бургаско. Така още повече хора могат да се докоснат до усещането за море във всеки момент и във всеки сезон. Новата опаковка е и гарант за пивкост и свежест на бирата до последната глътка“, споделя Десислава Атанасова, бранд мениджър на Бургаско.

Предимствата на кен опаковките правят категорията предпочитана в последните няколко години и допринасят за увеличаването на сегмента, който към момента представлява 1/3 от пазара у нас. С новия размер на опаковката Бургаско отговаря именно на тези променящи се тенденции в предпочитанията на любителите на бирата. Благодарение на по-малкия обем от 330 мл се намалява количеството въздух, което влиза в контакт с пивото след отваряне, и по този начин Бургаско запазва своите качества, пивкост и свеж вкус.

Бургаско отдавна се е превърнала и в емблема на морето и лятната почивка заради усещането за свобода и безгрижие, което ни носи. Това чувство, което обикновено свързваме с лятото, сега може да е с нас през цялата година, независимо къде се намираме, щом отворим любимото Бургаско. Това е и посланието на рекламните клипове, като за пръв път марката ще представи видеа за всички сезони. Видеата за зимата и пролетта ни пренасят на морския бряг с думите „Отпусни се. Морето е тук“. Всички фенове на марката ще имат възможността да участват и в национална промоция в периода 1 юни – 31 юли 2023 г., като закупят стъклена бутилка Бургаско от 500 мл и разберат веднага дали печелят Бургаско кен.

През последните години Бургаско се наложи като любима марка на потребителите и отчита среден ръст от 20% в обем за последните две години, 2021 г. и 2022 г. За периода януари -април 2023 г. марката расте с 33% в обем по данни на Nielsen България. Бургаско е предпочитана бира за потребители от големите градове на възраст между 25 и 39 години с натоварено ежедневие и забързан начин на живот. Те имат нужда да се откъснат от градския ритъм на спокойно и носещо релакс място, а Бургаско ги пренася именно там и им носи усещане за баланс и свобода.