Lidl става основен спонсор на отбора Lidl-Trek, лицензиран към Международния колоездачен съюз
Секция: ЛЮБОПИТНО
02 Юни 2023 13:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl става основен спонсор на отбора Lidl-Trek, лицензиран към  Международния колоездачен съюз

/КРОСС/ Lidl разширява своя ангажимент към колоезденето, като става основен спонсор и стратегически партньор на отбора Lidl-Trek, лицензиран за състезанията от Световно първенство по колоездене на Международния колоездачен съюз (UCI WorldTour). Дългосрочното партньорство с един от водещите отбори в международното колоездене започва със състезаниято Giro d'Italia за жени на 30 юни 2023 г. и Tour de France за мъже на 1 юли 2023 г.

Партньорство между Lidl и Trek, като две доказани на световно ниво марки, обединени от стремежа си към най-добри постижения, има амбициозни планове. Целта на сътрудничеството между двете компании е да изградят отбор на световната колоездачна сцена, който вълнува и вдъхновява не само феновете на спорта, но и следващото поколение шампиони при жените и мъжете, както и всички колоездачи - професионалисти и аматьори. Като партньори Lidl и Trek ще се съсредоточат както върху развитието на спортните успехи, така и на здравето като цяло, включително движението и рационалното хранене. За двете компании е фундаментално важно да насърчават здравословния и активен начин на живот като част от тяхната социална отговорност.

„Искаме да бъдем модел за подражание за устойчиво колоездене и затова с радост подкрепяме този силен и разнообразен отбор от топ международни спортисти. Убедени сме, че здравословното хранене и активният лайфстайл повишават качеството на живот на хората. Както продуктите на Lidl са достъпни за всеки, така и колоезденето е спорт за всеки, който иска да бъде по-активен в ежедневието си. Искаме да споделим това послание с възможно най-много хора." Това сподели Йерун Бал, член на управителния съвет, отговарящ за клиентите в Lidl International.

„Част от нашата мисия е да предоставяме отлично обслужване на нашите клиенти и е ясно, че Lidl споделя същото мислене," каза президентът на Trek Джон Бърк. „Очакваме с нетърпение да работим в тясно сътрудничество, за да изградим най-добрите колоездачни отбори в света, като същевременно вдъхновяваме повече хора да карат своите велосипеди активно."

Партньорството на Lidl с Trek е част от стратегията на веригата за подкрепа на спорта на международно ниво. То се характеризира със споделено разбиране за важността от движението и спорта и отразява стремежа на Lidl да постига своите цели с отдаденост и високо ниво на професионализъм.