В подкрепа на кандидат студентската кампания УНСС създава колцентър
Секция: БЪЛГАРИЯ
06 Юни 2023 10:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
В подкрепа на кандидат студентската кампания УНСС  създава колцентър

/КРОСС/  На 12 юни започва подаването на документи за участие в класиране и явяване на изпит в УНСС. За да улесни комуникацията с кандидат-студентите, Университетът създава колцентър, който ще дава възможност на кандидат-студентите да получат отговори на всякакви въпроси, ще имат по-лесен достъп до информация и по-добро обслужване. Той ще стартира до няколко дни и ще подпомогна започващата следващата седмица кандидатстудентска кампанията.

За тази цел УНСС и Виваком сключиха договор за доставка на фиксирана гласова телекомуникационна услуга за нуждите на Университета, която ще надгради нивото на комуникация. Ректорът проф. д-р Димитър Димитров подчерта голямото значение на услугата, която ще подобри комуникацията както в Университета, така и с външния свят, а Никола Гечев, директор корпоративни продажби на „Виваком“, възпитаник на УНСС, увери, че новата услуга ще донесе ползи на Университета, ще даде възможност да се приложи интеграция с други системи, софтуерни роботи.

„Подписването на този договор е ключово важен за нашия университет поради няколко причини“, подчерта доц. д-р Росен Кирилов, зам.-ректор по дигитализация и киберсигурност: „Преминаваме от стандартна към софтуерна телефония, която всички преподаватели и служители ще могат да ползват. Вторият, съществен компонент е, че ще се ползва облачна услуга с виртуална телефонна централа,  което не изисква да поддържаме самостоятелна телефонна централа. Третият елемент е, че се създава колцентър, с който кандидат-студентите ще могат да се свържат и да получат разяснение във връзка с подаване на документи, срокове, такси и други подробности по кандидатстването в УНСС.“