LG дари домакински уреди на комплекс за социални услуги в Пловдив
Секция: Технологии
15 Юни 2023 15:51
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG дари домакински уреди на комплекс за социални услуги в Пловдив

/КРОСС/ Между 29 май и 9 юни LG Electronics проведе своята благотворителна кампания „Добър жест", за да демонстрира най-важните ценности на LG - стремежа към общност и човечност. В рамките на кампанията LG дари домакински уреди на домове за деца в неравностойно положение във Варна, Пловдив и Плевен - градовете, които сервизът им на колела посети. Технологичният бранд посети Пловдив на 1 и 2 юни.

LG вярва, че животът е добър, когато се грижим добре за себе си, за нашите близки и за общността си. Именно, изпълнявайки мисията си да осигури по-добър живот за всички, брандът подпомогна най-уязвимата част от обществото. В Пловдив бяха дарени един брой LG хладилник и два броя LG климатици в комплекс за социални услуги "Олга Скобелева".

Кампанията „Добър жест" позиционира изнесен сервиз на колела на откритата площ пред магазин Техмарт, където всеки притежател на уред от LG, закупен след 1 януари 2018г., извън гаранция и нефункциониращ оптимално, имаше възможност да провери състоянието му. При установена неизправност, екипът от професионалисти на компанията ремонтираха уреда напълно безплатно.

Сервизът на колела откликна на нуждите на потребителите, като освен безплатния ремонт, съдействаха и с полезна информация относно поддръжката на продуктите, както и при необходимост, планираха индивидуално домашно посещение. Много уреди и устройства на потребителите на кампанията бяха зарадвани с безплатния ремонт, а в случаите, когато ремонтът не бе възможен, организаторите помагаха на клиентите да изберат най-добрия продукт, който отговаря на техните нужди, и им предоставяше ваучер за отстъпка за нова покупка на стойност от близо 100 лв.

Освен да подобри потребителското изживяване, кампанията демонстрира и най-важните ценности на LG - стремежа към общност и човечност. Сегашните и бъдещите потребители са най-голямото вдъхновение зад иновациите и клиентското обслужване на LG. Кампанията приключи успешно преди няколко дни като философията й се базираше върху вярването, че всеки може да направи мил жест, но и да вдъхнови всички около себе си да направят същото. Няма малки и големи добрини, всяко добро е еднакво важно, защото променя света, и го прави по-красив. С „Добър жест" LG постави началото на една нова традиция, за да надгради оказаното доверие от клиентите си, и демонстрира как добрите дела винаги създават още добри дела.