Lidl-Trek представи своя отбор за Tour de France 2023
Секция: СВЯТ
29 Юни 2023 14:24
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl-Trek представи своя отбор за Tour de France 2023

/КРОСС/ 29 юни 2023 г., София. Lidl-Trek представи своя състав за предстоящото 110-о издание на емблематичното колоездачно състезание Tour de France. В отбора на двете световноизвестни марки влизат общо 8 състезатели от 7 държави, които комбинират в себе си както младост, така и необходимия за тази надпревара опит.

Професионалните колоездачи от Испания, Дания, Белгия, Франция, Люксембург, Италия и САЩ са готови да спечелят не само етапите от най-популярното колоездачно състезание в света, но и сърцата на всички любители на този спорт. На представянето на отбора в Билбао, Испания, Lidl-Trek показа новите официални екипи в жълто, червено и синьо, които ще носи не само мъжкият отбор на Tour de France 2023, но също така и женският състав, който стартира на 30 юни в друго традиционно състезание - Giro d'Italia 2023. Момичетата от отбора на Lidl-Trek са от Германия, Великобритания, Италия, Холандия и Австралия.

Партньорството между Lidl и Trek, като две доказани на световно ниво марки, обединени от стремежа си към най-добри постижения, има амбициозни планове. Целта на сътрудничеството между двете компании е да изградят отбори на световната колоездачна сцена, които да вълнуват и вдъхновяват не само феновете на спорта, но и следващото поколение шампиони при жените и мъжете, както и всички колоездачи - професионалисти и аматьори. Като партньори Lidl и Trek ще се съсредоточат както върху развитието на спортните успехи, така и в подкрепата на повече млади спортисти. Със своя вдъхновяващ отбор от разнообразни и международни спортисти Lidl-Trek има амбицията да бъде модел за подражание за устойчиво колоездене.

„Искаме да популяризираме устойчивото колоездене и активния начин на живот. Убедени сме, че именно активният живот и здравословното хранене повишават качеството на живот на хората. С Lidl-Trek искаме да вдъхновим възможно най-много хора да използват велосипедите си - следващото поколение шампиони, както и всички велосипедисти, независимо дали са професионалисти, или просто любители. Защото колоезденето е достъпен спорт, подходящ за всеки, който иска да бъде по-активен в ежедневието си. Точно както и нашите продукти са достъпни за всеки", заяви Мартин Алес, старши вицепрезидент "Mаркетинг" в Lidl International.

„Много сме развълнувани, че представяме Lidl-Trek точно преди най-голямото колоездачно състезание за годината. Всеки член на отбора чувства привилегията от това да си партнира с Lidl, които не само споделят нашите ценности и вдъхновение, но и същата представа за това как бихме искали да се развиваме като отбор и организация в нашия спорт. Нямаме търпение да започнем да се състезаваме като Lidl-Trek и да покажем нашия нов разнообразен екип от колоездачи, преди да започне началото на натовареното от състезания лято." Това сподели Luca Guercilena, генерален мениджър на Lidl-Trek.

За Lidl е чест да бъде основен спонсор и стратегически партньор на Lidl-Trek, лицензиран за състезанията от Световното първенство по колоездене на Международния колоездачен съюз (UCI WorldTour). Сътрудничеството между двете компании започва с женското Giro d'Italia на 30 юни 2023 г. и Tour de France за мъже на 1 юли 2023 г. Като партньори Lidl и Trek ще се съсредоточат както върху развитието на спортните успехи, така и на здравето като цяло, включително движението и рационалното хранене. За двете компании е фундаментално важно да насърчават здравословния и активен начин на живот като част от тяхната социална отговорност.

За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 118 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

За Trek

Trek Bicycle е световен лидер в проектирането и производството на велосипеди. Компанията вярва, че велосипедът може да бъде практично решение за най-сложните проблеми в света, и се ангажира да премахне бариерите, които пречат на хората да използват велосипеди за транспорт, отдих и вдъхновение.