Близо 2 млн. лв. са спестили клиентите на Lidl с акцията „1+1“
Секция: БЪЛГАРИЯ
17 Юли 2023 13:27
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Близо 2 млн. лв. са спестили клиентите на Lidl с акцията „1+1“ Над 330 хил. потребители на Lidl Plus са се възползвали от купоните в приложението в рамките на кампанията

/КРОСС/ Близо 2 млн. лв. са спестили потребителите на Lidl Plus със специалната акция „1+1".

Всяка седмица от 17 април до 2 юли клиентите можеха да вземат два продукта на цената на един. Повече от 330 000 души се възползваха от акцията, като над 850 000 купона бяха активирани в рамките на два месеца и половина.

Lidl продължава да предлага все по-разнообразни и иновативни формати, чрез които да осигури продукти на атрактивни цени и по този начин да облекчи бюджета на домакинствата. Именно високият стандарт за качество на оптимална цена, удобното и бързо пазаруване и прецизно подбраният асортимент, съчетани с допълнителни възможности за оптимизиране на разходите, са градивните елементи на успешната стратегия за умно пазаруване, която веригата налага на българския пазар.

Освен с акцията "1+1" чрез мобилното приложение Lidl Plus компанията дава практични и удобни възможности на домакинствата да пестят и да планират менюто си по-добре през цялата година. Сред предимствата на приложението са разнообразни намаления с купони, с които потребителят пести допълнително минимум 10 лв. на седмица. Сред другите дискаунт акции на Lidl, с които клиентите получават ценово предимство всяка седмица, са „Lidl цена", „Дни на изгодни предложения в Lidl", „Сваляме цените" и други акции с продукти с намаление от 20 до 50%.