Kaufland България е финалист в 16 категории на Career Show Awards 2023
Секция: БЪЛГАРИЯ
14 Септември 2023 18:42
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland България е финалист в 16 категории на Career Show Awards 2023 Компанията подобрява постижението си от последните две години

/КРОСС/ Kaufland България е финалист в 16 от някои от най-оспорваните категории на тазгодишното издание на Career Show Awards 2023. Престижният конкурс се провежда за пета година и отличава най-забележителните успехи на компаниите в сферата на човешките ресурси и работодателската марка.

Благодарение на положените усилия, свързани с работодателската марка на компанията, Kaufland успя да затвърди позицията си на предпочитан и търсен работодател. Заедно с разнообразните стратегии за управление на човешките ресурси, както и с отдадеността на екипа, ритейлърът е определен за финалист в следните категории на Career Show Awards 2023:

1.Най-добър работодател FMCG
2.Стратегия за привличане на таланти
3.Стратегия за кариерно развитие
4.Стратегия за обучение и развитие
5.Стратегия за признание на служителите
6.Изключителни екипни постижения
7.Използване на технологии в HR
8.Иновации в подбора на кадри
9.Развитие на лидерски умения
10.Стажантска програма
11.Динамично развиваща се компания
12.Благотворителна инициатива
13.Стратегия „Баланс, работа и личен живот"
14.HR Мениджър
15.Recruiter
16.Employer Branding екип

„Фактът, че за поредна година сме финалисти в редица силно конкуренти категории на Career Show Awards ни показва, че действията ни имат значение. Постиженията ни насърчават да бъдем все по-добри и да полагаме нужните усилия, с които да мотивираме колегите ни и да доказваме, че Kaufland е страхотно място за работа", сподели Милена Караилиева, директор „Човешки ресурси" в Kaufland България.

Всяка от кандидатурите за Career Show Awards се оценява от жури, съставено от експерти и професионалисти с дългогодишен опит. Сред тях има журналисти, ръководители на сдружения и асоциации, редактори, издатели, инфлуенсъри, футуристи и лидери от различни браншове. Процесът по оценяване на кандидатурите в различните категории е базиран на няколко основни критерии - култура и ценности, цели планиране и изпълнение, креативност и иновативност, ефективност и резултати.

Утвърждаването на работодателската марка на Kaufland България завоюва над 35 отличия от началото на 2022 г. до момента в най-оспорваните категории на значими конкурси като Employer Branding Awards на b2b Media, Career Show Awards, My Love Marks, Business Lady, Employer of choice и др. Компанията успя да заслужи първото място в категории като Работодател на годината, Любим международен работодател, Employer Branding Idea, Employer Branding Event, Лидер в работодателската марка, Студентски активности и подбор и др.