Първата физическа аптека BENU отваря врати в новия магазин на Kaufland в жк. „Люлин“ 3
Секция: БЪЛГАРИЯ
06 Октомври 2023 14:19
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Първата физическа аптека BENU отваря врати в новия магазин на Kaufland в жк. „Люлин“ 3

/КРОСС/ Kaufland България и Група ФЬОНИКС стартират стратегическо партньорство в името на своите потребители. Най-големият ритейлър в страната ще открие този октомври нов хипермаркет в жк. „Люлин" 3, където ще отвори врати и първата аптека BENU на Група ФЬОНИКС. BENU e една от най-големите фармацевтични вериги в Европа, пазарен лидер в редица държави. В края на 2022г. BENU влезе и на българския пазар като онлайн аптека.

„BENU идва в България с мисията да зададе европейско ниво в обслужването и грижата за здравето на българското население. Целта на BENU е да бъде винаги наблизо като доверен здравен експерт за цялото семейство, да даде професионална консултация и добър съвет", подчерта Антон Марков, ръководител Бизнес към Потребителите за BENU България.

С откриването на първaта аптека BENU на територията на новия Kaufland в жк. „Люлин" 3 клиентите на ритейлъра в столичния квартал ще получат достъп до максимално много услуги под един покрив.

„В последните години огромна част от нашите усилия са насочени към развитие и модернизация на партньорската ни мрежа от наематели. Вярвам, че само по този начин можем да отговорим на нуждите и очакванията на общите ни клиенти. Ежедневно инвестираме време и усилия в развитието на нашата One Stop Shopping концепция и няма да спрем да се развиваме. До края на тази година планираме да разширим броя на наемателите в цялата страна", подчерта Петър Пекалиев, ръководител „Централно управление на недвижимостите" в Kaufland България.

Стратегическото партньорство между Kaufland и BENU България е стъпка от развитието на концепцията на ритейлъра за One Stop Shopping - пазаруване, при което клиентите могат да намерят всичко, което им е необходимо, на едно място. Близо 70 % от потребителите на най-големият ритейлър подчертават, че мотивацията им за избор на място за пазаруване се определя от възможността да се комбинира с допълнителни активности и услуги. Според анализи на Kaufland България върху потребителското поведение над 72 % от пазаруващите седмичен семеен пазар предпочитат да го съчетаят с посещението на други обекти като: аптека, разплащателни услуги, пекарни за ядки, топли точки и други.