Деян Николов: Планираме да постигнем баланс в територията и нейното разрастване
Секция: ПОЛИТИКА
15 Октомври 2023 11:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Деян Николов: Планираме да постигнем баланс в територията и нейното разрастване

/КРОСС/ Кандидатът за кмет на София, издигнат от „Възраждане" вижда перспектива пред София да бъде модерен град с модерна инфраструктура. На отворена среща в район "Овча купел" той сподели с присъстващите столичани, дошли да се видят с него виждането му за развитие на града.

„С екипа ми предвиждаме Нова транспортна схема за обществения транспорт, осигуряваща свързаност на крайните  квартали с центъра на града, защото София не е само централната част и е справедливо и живущите в по-крайните райони да имат добра транспортна свързаност с всички части на София.

Така ще осигурим удобство на софиянци и по-добра оптимизация на личното им време в ежедневието им изпълнено с ангажименти. Направили сме подробни разчети, според които е възможно метрото да се използва безплатно от всички софиянци.

Ще го постигнем, докато решаваме един друг проблем за софиянци - паркирането в центъра на града. За всички живущи в синята и зелената зона ще осигурим по едно безплатно място и по едно на преференциална цена. За всички  останали ще завишим  малко цената на паркирането в двете зони.

Ще изградим буфени паркинги обаче, на които да могат да паркират и да се придвижат пеш или с безплатното метро например. 

С екипа ми сме категорични, че синята и зелена зона не бива да се увеличава повече, така че с предложените от нас мерки постигаме решението на няколко проблема. Постигаме оптимизация на трафика и респективно намаляваме вредните емисии, с което постигаме по-чист въздух за софиянци, осигуряваме възможност за по-лесно паркиране в центъра на София, по-добри условия за паркиране на живеещите  в центъра, които заплащат веднъж данък за МПС и веднъж такса за синя или зелена зона.

С това към момента те са облагани двойно и този рекет на софиянци, налаган от Общината  трябва да се премахне.   Планираме още завършване на Южната дъга на околовръстното шосе и реализиране на проекти за скоростни отсечки от западна и северна София до центъра на града, както и изграждане на кръстовища на две нива по ключови пътни артерии на града, с което допълниелно ще намалим трафика и ще улесним придвижването за всички софиянци. .

"Екипът ми работи активно и по възможностите за финансиране чрез новия програмен период на Европейския съюз на ремонт на улична инфраструктура - тротоари, междублокови пространства и улици. В момента в София, като изключим до известна степен централната част, те са в окаяно състояние.

Това не е справедливо разпределение на ресурсите, защото всички столичани плащат данъци, а не всички имат добра инфраструктура. Едни ходят по тротоар със счупени плочки, а при други се ремонтира, после има ремонт на ремонта. Искам да възстановя справедливостта в тази посока, в разпределението на ресурсите на града. Искам да възвърна справедливостта за всички софиянци. Това може лесно да се постигне след анализ и оптимизация на бюджета и премахване на корупционните практики в обществените поръчки.

Вече споменахме за играждането на буферни паркинги, но паркоместа в районите на София  масово липсват. Паркоместа в районите на София  масово липсват. Например в район „Витоша", „Младост", „Люлин", който вече също се пренаселва, а и на много други места.

Ето защо е необходимо,  където е възможно да се изградят паркинги върху общински имоти, както и да се завиши контролът, върху новото строителство, да се спазва изискването във всяка сграда да има осигурени паркоместа за всеки живущ, да се спрат корупционните практики.

Планираме да постигнем и баланс в територията и нейното разрастване,  като осигурим възможност за инвеститорите да изградят нов квартал в северната част на София,  с подсигурена инфраструктура и преференциални условия, които да предизвикат инвеститорски интерес. За да може по-лесно  гражданите да общуват с управляващите ги и   да участват реално и ефективно в управлението,  ще дигитализираме ефективно  административните услуги с проект "Столична община на една ръка разстояние".

В момента между управляващите и управляваните има огромна пропаст, липсва комуникация и това допълнително задълбочава проблемите в София, които и без това са много и пряко влияе на качеството  на живот в града", каза кандидатът за кмет на София, издигнат от „Възраждане" на отворена среща в район "Овча купел".  

 

Възраждане е с номер 42 в бюлетината

Купуването и продаването на гласове е престъпление!