Ученици, родители и учители от столичното 140 средно училище „Иван Богоров“ се запознаха с дейността на чат приложението към Националната телефонна линия за деца 116111
Секция: БЪЛГАРИЯ
21 Декември 2023 12:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Ученици, родители и учители от столичното 140 средно училище „Иван Богоров“ се запознаха с дейността на чат приложението към Националната телефонна линия за деца 116111

/КРОСС/ Как функционира Националната телефонна линия за деца 116111 на Държавната агенция за закрила на детето и чат приложението към нея дискутираха с представители на Агенцията ученици от четвърти до осми клас, родители и учители от столичното 140 средно училище „Иван Богоров".

Най-много от въпросите на децата обичайно бяха свързани с това какви най-често са темите за разговор на НТЛД 116111 и чат приложението, повече момичета или момчета се обаждат, какво се случва, ако се свържеш с консултантите.

Милена Дянкова, директор на дирекция "Политики и програми за детето, стратегическо развитие и координация в ДАЗД и Георги Иванов, психолог и държавен експерт в Агенцията разказаха на децата, родителите, и преподавателите им реални истории от обаждания, както на Линията, така и в чат приложението към нея, като подчертаха, че за децата е изключително важно да споделят всичко с близките си и с учителите си, но и да знаят, че винаги по всяка тема, могат да се свържат и с консултантите на НТЛД 116111 чат приложението, което е достъпно през официалната интернет страница на Линията - www.116111.bg

Националната телефонна линия за деца 116111 на ДАЗД е на разположение на децата и възрастните, които полагат грижи за тях 24 часа, седем дни в седмицата, анонимно и безплатно. Чат приложението към момента е активно всеки вторник и четвъртък от 14:00 до 16:00 ч., също напълно анонимно и безплатно, обясниха представителите на ДАЗД и допълниха, че често и възрастните се нуждаят от консултация и съвет. НТЛД 116111 е и един от най-бързите начини за подаване на сигнал за дете в риск.