МТ организира рекламно-опознавателен тур за турски журналисти в София
Секция: Туризъм
15 Януари 2024 17:21
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
МТ организира рекламно-опознавателен тур за турски журналисти в София Журналистите са представители на най-популярните турски медии и имат над 1,5 млн. читатели, и последователи в социалните мрежи

/КРОСС/ С цел популяризиране на София и България сред турските туристи, Министерството на туризма организира рекламно-опознавателен тур за журналисти от водещи турски печатни и електронни медии.

По време на обиколката, министърът на туризма Зарица Динкова приветства турската делегация и разказа подробно за широката гама от възможности, които предлага България като целогодишна туристическа дестинация. Министър Динкова акцентира върху секторите рехабилитация, спа, балнеология, винен и кулинарен туризъм. Министърът запозна делегацията и с лечебните свойства на минералните води в България, която е на второ място в Европа по брой минерални извори след Исландия. Министър Динкова увери, че правителството на България и в частност Министерството на туризма полагат всички усилия за улесняване достъпа на турските граждани до туристическите услуги в България. Също така бяха обсъдени бъдещите планове и инициативи на Министерството на туризма за реклама на България в Турция.

Делегацията се запозна и с основните забележителности в столицата - Боянската църква, Триъгълникът на толерантността, Античният културно-комуникационен комплекс „Сердика", Ларгото, Храм-паметникът „Св. Александър Невски", Народно събрание, Националният исторически музей и др. Журналистите от Република Турция се запознаха и с българското вино, което се отличава с ярко изразена индивидуалност и много богати вкусови характеристики.

В края на посещението си членовете на делегацията споделиха отличните си впечатления от качеството на храната, отношението, гостоприемството и културно-историческото богатство, което притежава българският народ. След визитата, до момента, са публикувани печатни и видео материали достигали до над 1,5 млн. потребители в Турция.