Кандидатстването за Бизнес академия Kaufland-УНСС продължава до 29 февруари
Секция: БЪЛГАРИЯ
16 Февруари 2024 15:32
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Кандидатстването за Бизнес академия Kaufland-УНСС продължава до 29 февруари Уникалната инициатива е предназначена за студенти от трети и четвърти курс и магистри от УНСС

/КРОСС/ До 29 февруари 2024 г. продължава кандидатстването за новото издание на първата практически ориентирана Бизнес академия Kaufland-УНСС, организирана от лидера в ритейла в партньорство с най-големия икономически университет у нас. Уникалният съвместен образователен проект стартира на 12 март 2024 г. с актуализирана програма, възможност за по-дълъг стаж в компанията и по-висока стипендия за успешно завършилите всички компоненти на Академията.

Онлайн формулярът е достъпен само до края на месец февруари на кариерната страница на компанията: kaufland.bg/business-academy, като желаещите да станат част от втория сезон на Бизнес академия Kaufland-УНСС трябва да приложат и актуална автобиография. В процеса на кандидатстване избраните след преглед на кандидатурите младежи ще бъдат поканени на интервю в Централния офис на Kaufland България.

Бизнес академия Kaufland-УНСС е предназначена за студенти от трети и четвърти курс и магистри от УНСС, които имат амбицията да преминат през задълбочено специализирано обучение, последвано от платена практическа част в различни отдели в централата на немската компания у нас. Всички студенти, които са посетили поне 80% от задължителните 15 лекции, участвали са в бизнес казусите и са провели успешно стажа си, ще получат и стипендия в размер на 2 500 лв., както и удостоверение за преддипломен стаж. Допълнителна стипендия от 1 000 лв. очаква 10 от най-талантливите младежи, класирани на база на предварително заложени критерии, описани на кариерната страница на Kaufland България.

Иновативната програма на Бизнес академията се фокусира върху изграждането на практически умения, съобразени с актуалните тенденции и предизвикателства в бизнеса. Тя включва 15 лекции, разделени в 6 тематични модула, които обхващат всички ключови аспекти на бизнес средата у нас. Студентите получават комплексни знания - от планирането и програмирането във високо конкурентна среда, през реализирането на поръчките на пазара и изграждането на бранд идентичност, до поддържането и развитието на многочислен екип. Едно от предимствата на Бизнес академията е възможността за разработване на реални бизнес решения по действителни бизнес казуси. Програмата предвижда и стаж в компанията с продължителност от два месеца, който е съобразен изцяло със заетостта и потребностите на участниците. След изключителния успех на първото издание на Бизнес академия Kaufland - УНСС, 1/3 от участниците в нея продължиха своето кариерно развитие в компанията.