Зарица Динкова: Туристическият сектор е моят отбор
Секция: Туризъм
17 Февруари 2024 13:11
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Зарица Динкова: Туристическият сектор е моят отбор

/КРОСС/ „Туристическият сектор е моят отбор в момента и аз ще продължа да правя всичко възможно той да просперира. Виждам че българският туристически сектор е все по-конкурентен, а той е базиран на иновации, устойчивост, на все по-високо качество и набляга на изживяванията, които туристите у нас преживяват", каза министърът на туризма Зарица Динкова в ефира на „Дарик" радио.

Министър Динкова подчерта, че благодарение на факта, че българският туристически продукт става все по-добър, популяризирането му е все по-видимо. „Въпросът е да сме все по-модерни по отношение на средствата за маркетинг и реклама, които използваме. Именно заради това направихме реформата в начина, по който се изразходват средствата за маркетинг и реклама по черноморските общини. С тази реформа самите общини могат да рекламират това, което смятат за свой най-голям плюс", заяви още Динкова.

Министърът подчерта и икономическото значение на сектор „Туризъм" не само за България, но и за Европейския съюз като цяло. „Но както виждаме той е изключително крехък по отношение на събития свързани с мира, сигурността или пък природни катаклизми. Трябва да вървим към стабилност и устойчивост, затова и на предстоящата ни неформална среща на министрите в Брюксел ще бъде поставен въпросът относно възможностите за финансиране, защото туризмът е визитката на всяка страна", каза още Зарица Динкова като подчерта, че това е неизменно свързано с бранда, който налага страната ни.

„Адмирирам подхода на вицепремиера Мария Габриел относно „Бранд България", той е структуриран, интелигентен и съвременен. Габриел търси ангажираност и резултати, включвайки всички заинтересовани институции в този процес", подчерта Динкова и допълни, че брандът на една страна е съвкупност от история, икономика, производство и култура.