/КРОСС/ Volvo Cars обяви, че през февруари 2024 година, компанията е отчела рекордно висока реализация на своите електрифицирани (100% електрически и PHEV зареждаеми хибриди) автомобили- 44% от общите продажби.
Дяловото участие участие на 100% електрическите коли на компанията е достигнало ниво от 22% през втория месец на годината, а като основна причина за успеха, от марката посочват изцяло новото й и изцяло електрическо пазарно предложение EX30, от което през февруари са били реализирани 3566 единици.
За февруари, от Volvo отчитат минимален спад в общите си продажби- с 2% до 50 315 единици, като основната причина за това за били празничните дни около провелата се през месеца китайска нова година.
Най-продаваната нова кола на Volvo през февруари е била XC60 с 16 026 реализирани единици, след което се подреждат XC40 с 13 193 и XC90 със 7299 единици.