УНСС и Кока-Кола Хеленик откриха бизнес академия за студенти
Секция: ИКОНОМИКА
08 Март 2024 12:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
УНСС и Кока-Кола Хеленик откриха бизнес академия за студенти

/КРОСС/ Официално се откри първата Бизнес академия Coca-Cola Hellenic - UNWE Academy. Всеки студент на УНСС, независимо каква специалност учи, може да се обучава в Академията, която започва на 12 март и приключва през месец май. Всяка седмица до тогава ще има обучение по трите модула, включени в програмата: ролята на финансите, бизнес визията в ерата на новите технологии и как се откриват таланти. Преподавателите ще бъдат мениджъри от Кока-Кола Хеленик като всеки модул съдържа комбинация от лекции, упражнения, дискусии и работа по групи. Накрая всеки участник ще защити курсов проект пред комисия от преподаватели от УНСС и мениджъри от компанията.

Всички, които завършат успешно Бизнес академията Coca-Cola Hellenic - UNWE Academy, ще получат сертификати на официална церемония през май. Предвиден е и награден фонд от 1500 лв. за всеки един модул, които ще бъдат спечелени от студента с най-добрия защитен проект по съответния модул.

„Създаването на тази бизнес академия е един много хубав момент за всички нас, тъй като стимулира студентската активност. Имаме вече 7 - 8 бизнес академии, всичките много успешни както за студентите и преподавателите, така и за бизнеса. Те са един много добър инструмент, който надгражда лекциите, доразвива теорията, предоставя конкретни казуси от практиката. Освен това те са подходящи за всички специалности както за бакалаври, така и за магистри", каза на откриването на Бизнес академията проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС. Проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики, допълни: „Тази академия ще даде възможност на нашите студенти да се докоснат до реалния бизнес, който се осъществява в компанията, да научат много нови неща от хората, които обучават служителите в компанията, да развият теоретичните си знания в реалната бизнес среда".

Атанас Димитров, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК) при УНСС, който от години работи заедно с Coca-Cola Hellenic във връзка с кариерното развитие на студентите акцентира на полезните контакти, които участниците в Академията ще създадат по време на обучението.

Целият екип от мениджъри в Coca-Cola Hellenic, които ще водят обучението, се представи пред студентите, записали се в Академията.