УНСС и Kaufland откриха втората Бизнес академия за студенти
Секция: ИКОНОМИКА
12 Март 2024 13:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
УНСС и Kaufland откриха втората Бизнес академия за студенти

/КРОСС/ Стартира втората Бизнес академия Kaufland - УНСС. „В лицето на Kaufland  ние открихме стабилен партньор, който отговорно подпомага учебния процес. Доказателство за това е второто издание на нашия общ проект Бизнес академия Kaufland - УНСС. Много сме доволни от това сътрудничество, той е пример за колаборация между образованието и бизнеса, която дава добавената стойност за студентите на УНСС. Чрез участието си в нея те имат възможност да се докоснат до реална бизнес среда, да провеждат стажове в компанията и дори да намерят своето първо работно място", каза ректорът проф. д-р Димитър Димитров.

Изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев благодари на проф. Димитър Димитров за сътрудничеството. „Опитахме с други университети, но не се получи, само УНСС реагира бързо, гъвкаво и заедно реализирахме тези идеи. Благодарение на ректора УНСС развива изключително успешни проекти с бизнеса и се превръща в Университета, който дава най-добрите кадри на пазара на труда", каза господин Чернев и допълни, че Бизнес академията освен че предоставя нови знания на студентите ги вдъхновява да пожелаят да бъдат част от един от най-динамично развиващите се бизнес сектори в България. „От предишната академия 9 души вече са част от нашия екип. Надявам се и вас да видя като бъдещи служители на Kaufland", обърна се към новозаписалите се студенти във втората академия господин Чернев.

Бизнес академията Kaufland - УНСС ще продължи пет месеца. Програмата се фокусира върху изграждането на практически умения, съобразени с актуалните тенденции и предизвикателства на ритейл пазара. Тя ще включва 15 лекции, разделени в 6 тематични модула, които обхващат всички ключови аспекти на бизнес средата у нас. Студентите ще получат комплексни знания от водещи експерти в ритейл бизнеса - от планирането и програмирането във висококонкурентна среда, през реализирането на поръчките на пазара и изграждането на бранд идентичност, до поддържането и развитието на многочислен екип. За най-амбициозните, Академията предлага и допълнителни курсове за изграждане на т.нар. „меки умения". Едно от предимствата на Бизнес академията е възможността за разработване на реални бизнес решения по действителни бизнес казуси. Програмата предвижда и стаж в компанията с продължителност от два месеца, който е съобразен със заетостта и потребностите на участниците.

Всички студенти, които са посетили поне 80% от задължителните 15 лекции, участвали са в бизнес казусите и са провели успешно стажа си, ще получат стипендия в размер на 2500 лв., както и удостоверение за преддипломен стаж. Специално за най-активните сред тях, от Kaufland са подготвили и още една награда в размер на 1000 лв. Допълнителният бонус ще бъде получен от 10 студенти на база на предварително заложени критерии.

Г-жа Диана Костова - ръководител обучение, развитие и мотивиране  на Kaufland България, г-жа Анна Панчева - ръководител подбор, работодателска марка и мотивиране, г-н Иван Чернев - изп. директор на Kaufland България, проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС, проф.  ч-р Цветана Стоянова зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики на УНСС, Атанас Димитров, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК)