ЕНЕРГО-ПРО провежда кампания за актуализация на данни с цел повишаване качеството на услугите
Секция: БЪЛГАРИЯ
19 Март 2024 13:39
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЕНЕРГО-ПРО провежда кампания за актуализация на данни с цел повишаване качеството на услугите

/КРОСС/ ЕНЕРГО-ПРО е в активна кампания за актуализация на данните за комуникация с клиентите с цел повишаване качеството на предлаганите услуги. Отчитайки нарастващата необходимост от дигитално обслужване и улеснена връзка с компанията, ЕНЕРГО-ПРО поощрява използването на бързи канали за получаване и предоставяне на информация от/на своите клиенти. Начините, по които се търси обратна връзка от клиентите във връзка с обновяването на техните данни в системите на ЕНЕРГО-ПРО, са посредством конвенционална и имейл поща, смс и телефон. Актуализацията отнема само две-три минути на адрес: https://update.energo-pro.bg/. Наличието на актуални и коректни клиентски данни дава възможност за по-лесно идентифициране и получаване на своевременна и бърза реакция от дружеството в случай на нужда.

С предоставяне на телефон за контакт важната информация достига до клиентите своевременно.
Със заявяване на електронна фактура клиентите имат предимството да получават всяка своя фактура бързо и удобно на собствен имейл адрес и разполагат с нея по всяко време от всяко електронно устройство.
Двата начина за комуникация - и-мейл и телефон, се допълват и биха могли да бъдат от полза в различно време, затова е препоръчително заявяването и на двете.

При възникване на допълнителни въпроси или необходимост от съдействие, клиентите могат да се свързват с със сътрудник на компанията на имейл адрес service@energo-pro.bg, телефон 0700 800 61 или удобен Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО.