Lidl финансира с 25 000 лева пет доброволчески проекта на свои служители
Секция: БЪЛГАРИЯ
25 Март 2024 13:06
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl финансира с 25 000 лева пет доброволчески проекта на свои служители 12 са подадените проектни идеи в първото издание на инициативата „#teamlidl за нашето утре“

/КРОСС/ Служителите на Лидл България ще реализират проекти по важни за тях общественозначими каузи с финансиране от компанията в размер на 25 000 лева. Инициативата се нарича „#teamlidl за нашето утре". С нея смарт ритейлърът продължава трансформацията на най-голямата си социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за нашето утре", насочвайки я навътре - към своите служители. Вътрешнофирмената програма дава още една възможност на екипите в компанията да покажат своята съпричастност към ценностите на Lidl и да разработят свои проекти за подобряване на живота на местните общности. С инициативата компанията отбелязва и петото поредно отличие TOP Employer и утвърждава ролята си на иноватор в приноса към обществото.

Тематичните области на инициативата следват областите на подкрепа в „Ти и Lidl за нашето утре":

#BeGreen - Опазване на околната среда;
#BeLocal - Култура, изкуство и историческо наследство;
#BeActive - Активен начин на живот и граждански активизъм;
#BeFair - Социално равенство и приобщаване.

Подадените кандидатури в четирите области са разработени от 12 екипа от служители на Lidl.

Най-много от проектите - шест, са насочени към #BeActive, в #BeLocal има три проектни предложения, две от кандидатурите са в #BeFair, а една е в #BeGreen. Някои от идеите допринасят за решаването на проблеми в повече от една от тематичните сфери.

Активността на служителите на Lidl ще допринесе за подобряването на средата или развитие на местните общности в най-разнообразни места в България - от Варна през Пловдив, Пазарджишко, Ихтиманската Средна гора, Равно поле и Панчарево до центъра на София и от Русе до Пещера.

В подкрепа на деца са шест от проектите, а много от тях са фокусирани върху възстановяване или облагородяване на местности, туристически атракции или занемарени градски райони.

"Вярваме, че нашите служители по места са не само добри професионалисти, но и граждани, активно ангажирани с каузите на местните общности. Ето защо насърчаваме културата на доброволчество и добротворчество в компанията, като предоставяме възможност да реализират своите идеи за по-добро утре. Когато заставаме до важните за тях каузи, заставаме още по-уверено до признанието топ работодател", коментира Катерина Шопова - директор „Човешки ресурси" в Лидл България.

„Изключително сме развълнувани, че „Ти и Lidl за нашето утре" се разгръща и навътре към нас, служителите, и ние също ще имаме възможност да допринесем за решаването на конкретен проблем. Кандидатстването ни сплоти още повече като екип, защото заедно решихме каква да е нашата кауза и как можем я реализираме. Всеки даваше идеи какво да се направи и как да се включи, затова не само проектът ни стана много смислен и полезен, но и ми даде усещането, че сме общност от съмишленици с общи ценности и заедно наистина имаме силата да правим добро", сподели Александрина Николова, експерт „Подбор" в компанията, която участва в 4 от проектните разработки.

До 27 март всички предадени проекти ще преминат през оценка за административно съответствие. Чрез вътрешно гласуване служители на компанията ще определят кои са най-добрите идеи.

На 15 април ще станат ясни петте проекта, които ще получат финансиране и ще бъдат реализирани.

„#teamlidl за нашето утре" допълва мащабната социална програма „Ти и Lidl за нашето утре", за която ритейлърът получи редица признания - отличието в категория "Устойчиво развитие" на наградите "Бъдещето на европейската търговия" и първо място в категорията „Инвеститор в обществото" на Годишните награди за отговорен бизнес 2023 г. на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ).