Тенденции в дигиталната трансформация за 2024 г.
Секция: Технологии
26 Март 2024 12:41
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Тенденции в дигиталната трансформация за 2024 г.

/КРОСС/ Дигиталната трансформация в същността си представлява интегрирането на цифровите технологии във всички аспекти на бизнеса. Това радикално променя начина, по който бизнесът функционира и увеличава стойността, която той носи на клиентите си. Въвеждането на стратегии за дигитална трансформация във всички технологични сектори създаде още по-голям натиск върху бизнеса да подготви своя стратегия и да се адаптира към бъдещето. Ето кои са преобладаващите тенденции за 2024 г.

AI в светлината на прожекторите

Изкуственият интелект се превърна, без преувеличение, в технологичен гигант и ще продължи да се развива не само през 2024 г., но и в продължение на много години напред. Бизнесите по света се подготвят да усъвършенстват своите стратегии за дигитална трансформация с AI, като инвестират сериозно в интегрирането на AI технологии в своите бизнес модели и надграждат и преквалифицират своята работна сила, за да могат да реализират пълния си потенциал.

Машинното обучение, като част от AI, включва разработването на алгоритми и модели, които позволяват на компютрите да учат и правят прогнози или да взимат решения без директно програмиране и се очаква да бъде във фокуса на инвестициите и развитието през 2024 г. Силният интерес към него се дължи на потенциала му, свързан с рационализиране на процесите, ускоряване на автоматизацията и намаляване на оперативните разходи.

Клиентското изживяване в основата на трансформацията

Използването на иновативни технологии за подобряване на клиентското изживяване ще бъде друга важна цел за бизнеса през 2024 г. Клиентското изживяване включва цялостното взаимодействие, което клиентът има с дадена компания - от първоначалния контакт до съдействието по време и след покупката. Това важи за всеки аспект на контакта и взаимодействието между клиента и бизнеса, включително реклама, обслужване на клиенти, процеси на закупуване, използване на продукта или услугата и дори последваща комуникация.

Глобалните лидерски екипи сега виждат дигиталната трансформация като жизненоважна за оформянето на техните стратегии и инициативи за подобряване на клиентското изживяване, тъй като по-голямата му персонализация придобива все по-голямо значение.

За да успее бизнесът да подобри клиентското изживяване, е необходимо да използва платформи за данни за клиенти (CDP). Чрез тях той може да консолидира всички данни, да разполага с възможността за общия им преглед и да осигури необходимата персонализация. Когато всички данни са централизирани и защитени на едно място, става много по-лесно те да се анализират и да се предприемат необходимите действия. Такъв тип платформи са съвременните ERP, CRM и B2B решения, които предоставят на бизнеса способността да борави с консолидирани и защитени данни и съответно да реагират адекватно в различни ситуации, повишавайки своята рентабилност. Такива са и решенията, предлагани от SoftOne.bg.

Киберсигурност

Киберсигурността ще продължи да бъде от първостепенно значение за бизнеса през 2024 г. Като общ термин тя включва всички технологии, процеси и практики, предназначени да предпазват от неоторизиран достъп, експлоатация или увреждане на цифрови активи. Екипите по киберсигурност не само ще подготвят най-добрата защита за служителите на дадена компания, но ще продължат да проектират стабилни протоколи за сигурност и инфраструктура за защита срещу потенциални атаки. Тези атаки могат да бъдат под формата на зловреден софтуер, фишинг атаки, неоторизиран достъп и пробиви на данни. Защитата срещу пробиви на данни ще бъде от особено значение, тъй като стойността на дигитализираните данни на клиентите продължава да главоломно да расте, а изтичането на информация не само подкопава доверието им, но и води до сериозни правни усложнения.


За SoftOne Bulgaria: SoftOne Bulgaria е местният офис на SoftOne Technologies S.A., лидер в разработването и предлагането на софтуерни продукти и услуги за бизнеса. 

SoftOne Technologies S.A. е динамична софтуерна компания, основана през 2002 г., която се концентрира върху разработването на ERP, CRM и иновативни услуги в облака. SoftOne е с централно управление в Атина, Гърция и осигурява бизнес решения както локално, така и под формата на софтуер като услуга (SaaS) на средни и големи организации, като е удостоено с множество награди за лидерство на пазара и иновации. Днес SoftOne има повече от 300 служители на пълен работен ден в Гърция (централа), Румъния, Кипър и България (дъщерни дружества). Решенията на SoftOne са мощни, интегрирани и лесни. Те обединяват бизнес процесите в цялото предприятие с помощта на единна, интегрирана платформа. Приложенията и решенията Soft1 се използват от над 32.000 компании на няколко международни пазара и се поддържат чрез обширна мрежа от (над 600) партньори.

За SOFTONE Group: SOFTONE Group е една от най-големите технологични екосистеми в Гърция и Югоизточна Европа, която включва шест водещи марки (SoftOne, UNISOFT, PROSVASIS, Regate, IMPACT и cosmoONE), в които в момента работят повече от 450 технологични и бизнес професионалисти. Компаниите от Групата се фокусират върху разработването на бизнес и счетоводни софтуерни решения, иновативни облачни услуги, приложения за корпоративна мобилност и решения за електронно фактуриране и доставки, като са спечелили множество награди и отличия за своята иновативност и принос в подкрепа на процеса на дигитална трансформация на компаниите.

Приложенията и решенията на Групата се използват от повече от 75 000 компании в Гърция и няколко международни пазара (Кипър, Румъния, България) и се поддържат чрез широка (+600) мрежа от партньорски канали. Следвайки постоянния си стратегически ангажимент към иновациите, задвижвани от авангардни облачни технологии, SOFTONE GROUP днес е безспорен лидер на гръцкия пазар на облачни решения и решаващ играч в Югоизточна Европа с повече от 50 000 облачни (SaaS) инсталации. Освен това SOFTONE Group е най-големият доставчик на решения за електронно фактуриране, верига за доставки и B2B решения в Гърция. Високото възприемане на портфолиото от продукти и услуги на групата формира най-голямата екосистема от B2B решения на гръцкия пазар, свързваща повече от 350 000 компании.