Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение
Секция: БЪЛГАРИЯ
19 Април 2024 16:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение Великденското издание на дарителска кампания „ДАРИ“ в Kaufland ще продължи до 19 май. Инициативата се провежда за четвърта година, в помощ на утвърдената платформа DMS

/КРОСС/ Стартира великденското издание на съвместната инициатива на Kaufland и дарителската платформа DMS - „ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". До 19 май всеки клиент на веригата, който желае да дари средства за лечение на нуждаещи се, може да го направи в кутии, които са поставени на ключови места във всички 65 хипермаркета на ритейлъра в страната. Събраната сума ще бъде разпределена между всички кампании за лечение, които са активни в платформата DMS.

Инициативата с дарителски кутии в обектите на Kaufland се провежда за седми път и се радва на огромен интерес от клиентите на веригата. От 2021 год. досега са събрани над 180 хил. лв., като кампанията се провежда традиционно два пъти в годината - преди Великден и Коледа. До момента са подкрепени общо 150 кампании за лечение.

Партньор в организирането на кампанията е утвърдената дарителска платформа DMS, която гарантира прозрачен процес на разпределяне на дарените средства. Нейното управление се осъществява от Български дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността".

„Дарителството е част от политиката, която Kaufland България развива с множество социални инициативи под слогана „Действията носят промяната". Огромната сума, която успяхме да съберем досега, е доказателство, че хората са съпричастни към страданието на другите и виждат в лицето на Kaufland доверен партньор, чрез който могат да помагат. Именно многобройните запитвания на клиентите са в основата за създаването на тази благородна инициатива, в която два пъти в годината поставяме дарителски кутии в магазините ни в цялата страна и даваме възможност както на клиентите ни да отворят сърцата си, така и помощ на тези, които се нуждаят от подкрепа", каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност" в Kaufland България.