Лидл България с награда за цялостен принос в областта на човешките ресурси
Секция: БЪЛГАРИЯ
18 Юни 2024 12:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Лидл България с награда за цялостен принос в областта на човешките ресурси Компанията беше отличена и с първо място за програмата си „Ти и Lidl за нашето утре" на годишните награди на Министерството на труда и социалната политика

/КРОСС/ Лидл България получи специалната награда за цялостен принос и развитие в областта на човешките ресурси по време на третото издание на годишните награди за корпоративна социална отговорност на Министерството на труда и социалната политика (МТСП). Ритейлърът беше отличен и с първа награда за най-голямата си социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за нашето утре".

Конкурсът има за цел да популяризира добрите примери на социално отговорното управление и да насърчи повече работодатели да инвестират в своите служители и да се ангажират със социални каузи, които повишават качеството на живот и подпомагат социалното, икономическо и екологично устойчиво развитие на обществото.

Специалното отличие за цялостен принос в областта на човешките ресурси бе връчено за програмата за многообразие и включване „Lidl Палитра", която показва интегрирането на тези два компонента в екип, който обхваща над 4000 служители в цялата страна. Така Lidl дава позитивен пример за успеха на тези политики в България и поставя високи работодателски стандарти, които допринасят за позитивната промяна в обществото.
Освен за „Lidl Палитра", компанията получи първа награда и за най-голямата си социално отговорната си инициатива „Ти и Lidl за нашето утре". През измината година инициативата се трансформира, разширявайки обхвата си с три нови тематични области, а освен неправителствени организации, вече могат да участват младежи под 18 години, както и медии и индивидуални журналисти.

За шест години компанията е финансирала 155 проекта с общ фонд от близо 1,3 млн. лв. Устойчивостта на инициативата може да бъде проследена в специална карта на въздействието, която показва резултатите от 2017 г. до 2023 г. Преките и непреки ползватели за първите 6 години на инициативата са 933 374 души.

За Лидл България:

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 128 магазина в 55 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания,