Пет собствени нехранителни марки на Lidl са сред най-продаваните в Европа
Секция: БЪЛГАРИЯ
11 Юли 2024 10:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Пет собствени нехранителни марки на Lidl  са сред най-продаваните в Европа Компанията за пазарни анализи Euromonitor International отличи брандовете на Lidl – Parkside, Silvercrest, Livarno home, Lupilu и Esmara

/КРОСС/ Пет са най-продаваните нехранителни марки на Lidl в Европа, сертифицирани от водещата световна компания за пазарни анализи Euromonitor International. Проучването, проведено през март 2023 г. на база на продажната цена на дребно в различни сегменти, отличи Silvercrest за най-продавана марка за малки домакински уреди, Lupilu за най-продаваната марка за детски дрехи, Livarno home за най-продаваната марка за домашен текстил и Esmara е най-продаваната марка за дамски дънки.

Пo-рано, през май, Euromonitor International определи и Parkside за най-продаваната марка за инструменти в категорията "Направи си сам". Така с новите четири марки на веригата, отличията стават общо пет.
Silvercrest е серията от продукти на Lidl за кухнята и банята. Домакинските уреди на марката са лесни за ползване и с висока производителност. Те съчетават новите технологии и впечатляват с многобройните си възможности и модерен дизайн.

Светът на Livarno home предлага широка гама от продукти за красив и уютен дом - от градински декорации, които издържат на различни атмосферни условия, до обзавеждане за баня, за което влагата не е проблем. За производството на различните видове домашни аксесоари, шкафове и текстил се използват висококачествени и устойчиви материали, които впечатляват с функционалност, атрактивен дизайни и отлично съотношение качество-цена.

Lupilu и Esmara са собствените марки на Lidl съответно за детски дрехи и дамска мода. Всички продукти от сериите са тествани и сертифицирани от немския изследователски институт за качество Hohenstein, което гарантира липсата на вредни вещества в тях, съответствие на размерите, обозначени на етикета, както и физическите качества на дрехата след многократни изпирания. Моделите са удобни и функционални, със свежи и модерни дизайни.

Безопасността на клиентите и тяхната удовлетвореност са принципите, по които Lidl създава всеки свой продукт. От електроуреди и домашни потреби до играчки и облеклото, всичко преминава специални тестове за сигурност, надеждност и високо качество. Това гарантира на клиентите, че могат да се доверят на своите Lidl покупки във всяка една ситуация.