Две златни отличия за Лидл България във Forbes HR & Employer Branding Awards
Секция: ИКОНОМИКА
26 Септември 2024 15:47
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Две златни отличия за Лидл България във Forbes HR & Employer Branding Awards Компанията е отличена в категориите „Привличане на таланти“ и „Работодателски имидж“

/КРОСС/ Лидл България получи поредно престижно признание за работодателските си практики в наградите за HR & Employer Branding, организирани от списание „Forbes". Компанията е единствена в ритейл сектора с две златни отличия за своите проекти за привличане и задържане на таланти и за имиджа си като работодател.

„В основата на успехите на Lidl стоят силният ни екип и общите ни ценности. Ние ценим хората си и се стремим да им го показваме всеки ден - с устойчивата политика за инвестиция в тях. Това включва както създаването на все по-добри условия за работа, обучение и развитие на служителите ни, така и различни проекти за подобряване на средата. Признанията показват, че сме на прав път и ни мотивират допълнително да продължим да създаваме стойностни проекти в тази посока", сподели Катерина Шопова, HR директор в Лидл България.

В категория „Привличане на таланти" отличието поставя фокус върху младежките програми на Lidl, които ежегодно предизвикват все повече интерес, и върху партньорствата с образователни институции и неправителствени организации за кариерно ориентиране и интеграция в пазара на труда на представители на поколението Z.

При оценката на работодателския имидж са взети предвид фокусираните програми за инвестиция в човешкия капитал, която включва развитието на умения за професионален и личностен успех в 21-ви век, инициативи за многообразие и приобщаване, доброволчески проекти на служители, подкрепени от компанията, и въвеждането на нови придобивки. Сред най-отличимите инициативи е образователният видеокаст „Уменията на 21-ви век", който дава възможност на широката аудитория да добие нови знания и компетентности, които служителите развиват вътрешно чрез серия от обучения. Сред успешните програми е и „#teamlidl за нашето утре", в която служители допринасят за подобряване на средата с финансовата подкрепа на Lidl.

Признанията от конкурса на Forbes идват само седмица след като Lidl получи осем отличия в друг престижен конкурс, включително първото място за най-добър работодател в сектора на бързооборотните стоки. Те са външна оценка за стремежа на Лидл България да създава подкрепяща среда и проекти с висока добавена стойност за хората, която се потвърждава и от факта, че над 90% от служителите на компанията са склонни да я препоръчат на свои познати за работа.