Нетера подобри системата си за мониторинг на клиентските услуги
Секция: Технологии
18 Февруари 2025 19:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Нетера подобри системата си за мониторинг на клиентските услуги По-прецизно наблюдение и по-бърза реакция при проблеми благодарение на разширена глобална мониторингова инфраструктура

/КРОСС/ Нетера въведе значително подобрение в системата си за наблюдение на услугите за свързаност на своите клиенти, като разшири глобалното си присъствие на мониторингови точки. 

Компанията внедри нова система за наблюдение, която осигурява по-ясна картина за състоянието на така наречените офнет услуги и позволява по-ефективна диагностика и поддръжка.

„В някои части на света предоставяме услуги за свързаност като „Гарантиран интернет" чрез различни поддоставчици и не можем да ги управляваме директно. Това създава предизвикателства при идентифицирането на проблеми, тъй като клиентът може да съобщи за прекъсване, а поддоставчикът да твърди, че всичко е наред. За да имаме по-добър контрол, разширихме системата си за наблюдение в различни точки по света, включително в Австралия, САЩ, Мексико, Индия и Сингапур", обяснява Павел Марчев, оперативен ръководител на техническия отдел в Нетера.

Новата система позволява клиентските услуги да се наблюдават от по-близка географска точка. Така по-точно могат да се диагностицират потенциални проблеми като загуба на пакети и времезакъснение (Roundtrip Delay). Подобрението улеснява анализирането на исторически данни, което от своя страна спомага за по-прецизна реакция при инциденти и оптимизиране на услугите.

Освен разширението на мониторинговата инфраструктура, Нетера подобри и интерфейса на системата, като въведе лесни за анализиране графики, които показват динамиката на загубите и времезакъсненията. Освен това, благодарение на новата интеграция с инвентори системата на компанията, всяка нова услуга автоматично се добавя към мониторинга при нейното активиране, което значително намалява времето за конфигуриране.

Друго ключово предимство на новата система е възможността за бързо разгръщане на нови мониторингови точки. „Сега можем да вдигнем нова точка за по-малко от час, което прави реакцията ни още по-динамична и гъвкава", допълва Павел Марчев. „Така не само подобряваме качеството на нашите услуги, но и даваме на клиентите по-голяма прозрачност относно работата на техните свързаности."

С тези подобрения Нетера затвърждава ангажимента си към високото качество на предоставяните услуги и повишава ефективността на поддръжката за своите клиенти по целия свят.

За Нетера 

Нетера е глобален доставчик на телекомуникационни услуги, отличен с наградата „Най-добър доставчик на свързаност в Централна и Източна Европа за 2023 г. и 2024 г." от Capacity Global Connectivity Awards. Компанията притежава и управлява четири центъра за данни и глобална мрежа с над 220 точки на присъствие в повече от 75 страни. 

Девет от 10-те най-големи телекомуникационни компании в света и близо 1000 глобални предприятия се доверяват на Нетера, което затвърждава позицията й на лидер в индустрията. Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света. 

 

Портфолиото от услуги на Нетера включва: 

 

  • Бърз и сигурен интернет достъп за бизнеса с поддръжка 24/7