Кое е най-високо оцененото телеком приложение у нас?
Секция: Технологии
18 Март 2025 10:54
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Кое е най-високо оцененото телеком приложение у нас?

/КРОСС/ През последните години мобилните приложения играят все по-ключова роля в развитието на телеком индустрията, като предоставят на потребителите лесен и бърз достъп до разнообразие от услуги, както и възможност сами да ги управляват. Ето защо операторите се фокусират върху създаването на апликации, които не само подобряват потребителското преживяване, но и задават нови стандарти за телеком индустрията. В този контекст, мобилните приложения не са просто допълнение, а стратегически инструмент за подобряване на клиентското изживяване и изграждане на по-силни връзки с клиентите.

Когато става дума за мобилните приложения, свързани с телеком сектора у нас, това на Yettel е с най-висока оценка сред апликациите на трите големи оператора в България*. То е отличено със средна оценка от 4.5 звезди в Google Play Store и 4.4 в Apple App Store, като успехът му е базиран на над 90 000 ревюта в двата основни магазина за приложения.

Повече от приложение: инструмент за ежедневни нужди

Днешните потребители търсят удобство и бързина, като предпочитат сами да управляват услугите си без да се налага да се свързват с оператора за всяко малко нещо. Затова апликацията на Yettel събира на едно място всичко необходимо - от плащане на сметки, през персонализиране на услуги, до проследяване на потреблението. В допълнение, още през 2020 г. Yettel стана първият телеком, който предложи на клиентите си възможността да сменят абонаментния си план изцяло дигитално в приложението, без да подписват договор на хартия.

С повече от 1.5 милиона сваляния, апликацията се е утвърдила като предпочитан избор за удобство и бързина. Новият дизайн на началния екран, въведен миналата година, допълнително улеснява достъпа до най-важните функции и е една от стъпките, с които Yettel прави процесите си още по-опростени и функционални.

Защита на личната информация и диагностика на устройствата

В свят, в който потребителите са почти постоянно онлайн и споделят все повече информация за себе си в дигиталното пространство, расте и нуждата от защита от злоумишлени действия и злоупотреба с лични данни. Приложението на Yettel поставя акцент върху тези аспекти, като освен основните си функции, осигурява допълнителни предимства, които гарантират още по-голямо удобство и сигурност. Услугата „Защита на профила" позволява на клиентите да проверяват дали личната им информация е била компрометирана в миналото и да получават известия, ако данните им бъдат включени в подозрителни бази данни.

Друга отличителна услуга на българския пазар, която телекомът интегрира в приложението си, е „Смартфон диагностика". Услугата предлага дистанционна проверка на състоянието на устройството - дори за потребители, които не използват услугите на Yettel. Новата функционалност позволява на потребителите извършват диагностика на мобилното устройство чрез серия от тестове, които идентифицират както хардуерни, така и софтуерни проблеми. В края на всеки тест се представя оценка на състоянието и производителността, а ако са установени неизправности - и препоръки за разрешаването им. Подобно на годишния преглед на автомобила, регулярният мониторинг на мобилните устройства е ключов за навременното откриване на проблеми преди те да се развият в по-съществени дефекти. Това може да спести на потребителите сериозни и скъпоструващи ремонти.

Палитра от дигитални забавления

Приложението на Yettel предлага не само възможности за управление на абонаментни планове и защита на данните. То предлага достъп до премиум съдържание като MAX, Storytel, SkyShowtime и Deezer, осигурявайки на клиентите забавления и различен тип изживявания, съобразени с техните индивидуални вкусове и нужди. Освен това, играта „Петък с Yettel" предоставя възможност за получаване на ексклузивни отстъпки от водещи марки всяка седмица, а вече и за потребители, които не са абонати на оператора. Това дава шанс за забавление и изгодни предложения за всички.

В подкрепа на историческото и културно богатство на България

Дигитализацията става все по-важна част от развитието на редица индустрии, включително и в областта на туризма. В партньорство с Българския туристически съюз, Yettel дигитализира движението „Опознай България - 100 Национални туристически обекта", позволявайки на потребителите да събират дигитални печати и да научават интересни факти за забележителностите в страната с видео- и аудиосъдържание директно през приложението Yettel App.

Приложението на Yettel е ключов елемент от стратегията на компанията

Приложението играе ключова роля в стратегията на телекома за дигитална трансформация, защото осигурява на клиентите възможност сами да управляват много услуги, които традиционно биха изисквали посещение в магазин. Като част от своята стратегията, миналата година Yettel обяви амбициозната си цел да се превърне в първия изцяло дигитализиран телеком в България. Амбицията на оператора е всичко, което клиентът в момента може да направи във физически обект или изисква връзка с центъра за обслужване на клиенти, да може да се случва и изцяло онлайн.

*Резултатът се базира на моментно състояние съгласно оценката на над 70 000 потребители в Google Play Store и над 22 000 потребители в Apple App Store към март 2025 г.