Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение
Секция: БЪЛГАРИЯ
09 Април 2025 18:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение

/КРОСС/ 

  • Великденското издание на дарителска кампания „ДАРИ" в Kaufland ще продължи до 12 май

  • Инициативата се провежда за девети пореден път

Стартира великденското издание на съвместната инициатива на Kaufland и дарителската платформа DMS - „ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". От 1 април до 12 май всеки клиент на веригата, който желае да дари средства за лечение на нуждаещи се, може да го направи в кутии, които са поставени на ключови места във всички 68 хипермаркета на ритейлъра в страната. Събраната сума ще бъде разпределена между всички кампании за лечение, които са активни в платформата DMS. 

Инициативата се провежда за девети път като досега са събрани над 240 хил. лв. за нея. Традиционно кампанията се провежда два пъти в годината - преди Велиден и Коледа. До момента са подкрепени общо над 170 кампании.  

 „ДАРИ - малкото за теб е безценно за другите" се организира в партньорство с утвърдената платформа DMS, което осигурява прозрачно разпределение на дарените средства. Тя се управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността". 

„Дарителството е в основата на социалната ангажираност, която Kaufland България развива чрез инициативата „Действията носят промяната". Значителната сума, която събрахме досега показва, че хората искат да помагат и виждат нас като надежден партньор за това. Именно тяхното желание ни вдъхнови два пъти в годината, по време на два от най-големите християнски празници, да поставяме дарителски кутии , за да дадем възможност на всеки да допринесе за кауза, която би променила човешки живот," сподели Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност" в Kaufland България. 

Дарения за кампании на DMS могат да се правят целогодишно чрез SMS-и на 17 777, посредством банков превод или онлайн  тук.  

 

За Kaufland България

Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки. Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 68 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.