15 нови фермерски пазара на Lidl предстоят в София и по Черноморието
Секция: БЪЛГАРИЯ
17 Април 2025 10:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
15 нови фермерски пазара на Lidl предстоят в София и по Черноморието Ритейлърът отбелязва 15 години в България с разширено издание на утвърдената инициатива в подкрепа на малките български производители

/КРОСС/ Лидл България дава старт на тазгодишното издание на своята традиционна инициатива - фермерските пазари, с които продължава да подкрепя малките местни производители и да осигурява достъп на клиентите до повече и по-разнообразни качествени български продукти. В рамките на тази година веригата ще организира 15 фермерски пазара - символично число по повод 15-годишнината на Lidl в България.

Десет фермерски пазара ще се проведат в столицата, включително на три нови локации от вече познатите и чакани, а още пет издания са планирани по Черноморието. Първото събитие ще се състои в София в края на месец април, като всяко следващо обещава още по-богат избор от фермерски и занаятчийски продукти с доказан произход и автентичен вкус. 

За да направи участието във фермерските пазари още по-достъпно за нови производители, Lidl въвежда QR код за записване. Той ще бъде поставен на видни места пред и в магазините. QR кодът води към онлайн форма, чрез която заинтересованите фермери могат лесно да заявят желание за участие.

През миналата година инициативата в подкрепа на родното производство отбеляза сериозен ръст. 211 български фермери взеха участие, което е увеличение с близо 30% спрямо предходната година. Производители от 119 населени места представиха своята продукция, а 51 от тях се включиха за първи път.

„През 2024 г. фермерските пазари на Lidl се радваха на изключителен интерес - всяко издание бе посетено от над 3000 души. Тази година отбелязваме 15-годишнината на Lidl в България и разширяваме обхвата като добавяме нови локации. Целта ни е да стигнем до още повече потребители и да им подарим любими моменти с достъп до качествени български продукти на малките родни производители", разказва Пламен Колев, старши експерт „Акции" в Лидл България.

Фермерските пазари са част от дългосрочната стратегия на Lidl в подкрепа на българските производители. Участието в тях е напълно безплатно - веригата предоставя своите паркинги и поема всички дейности и разходи по организацията и комуникацията. От старта на инициативата през 2020 г. насам, тя се е утвърдила като важна платформа за представяне на местни продукти с автентичен вкус и високо качество.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.