/КРОСС/ Като официален партньор на първенството Lidl дава шанс на своите клиенти да станат част от едно от най-очакваните спортни събития на годината - финала на UEFA Women's EURO 2025, който ще се играе на 27 юли 2025 г. на стадион „Сейнт Якоб-Парк" в Базел, Швейцария.
През последните години футболът за жени набира изключителна популярност, а ново поколение момичета израства с любовта към великата игра. Именно до тази емоция ще ни докосне Lidl с две инициативи, първата от които е игра с билети за финала.
От 1 до 14 май 2025 г., всеки клиент, който пазарува в магазините на Lidl и сканира своето приложение Lidl Plus на каса, може да събира точки и да участва в томбола за две двойни награди - незабравимо пътуване до Базел и билети за грандиозния финал на Европейското първенство по футбол за жени UEFA Women's EURO 2025. За всеки 40 лв. в един касов бон се получава една точка. При събрани 3 точки в рамките на периода, клиентът може да потвърди участието си в играта само с един клик в приложението.
Наградата включва не само билети за финалния мач, а и двупосочни самолетни билети от София до Базел, трансфери, две нощувки в хотел, вечеря за добре дошли в деня на пристигането, туристическа обиколка в деня на мача, организиран транспорт до стадиона и обратно, както и международна здравна застраховка.
Пълните условия на играта могат да бъдат открити в Lidl Plus и на сайта www.lidl.bg/igra.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.