Lidl раздава два двойни билета за финала на Европейското по футбол за жени UEFA Women’s EURO 2025
Секция: СПОРТ
29 Април 2025 13:44
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl раздава два двойни билета за финала на Европейското по футбол за  жени UEFA Women’s EURO 2025

/КРОСС/ Като официален партньор на първенството Lidl дава шанс на своите клиенти да станат част от едно от най-очакваните спортни събития на годината - финала на UEFA Women's EURO 2025, който ще се играе на 27 юли 2025 г. на стадион „Сейнт Якоб-Парк" в Базел, Швейцария. 

През последните години футболът за жени набира изключителна популярност, а ново поколение момичета израства с любовта към великата игра. Именно до тази емоция ще ни докосне Lidl с две инициативи, първата от които е игра с билети за финала.  

От 1 до 14 май 2025 г., всеки клиент, който пазарува в магазините на Lidl и сканира своето приложение Lidl Plus на каса, може да събира точки и да участва в томбола за две двойни награди - незабравимо пътуване до Базел и билети за грандиозния финал на Европейското първенство по футбол за жени UEFA Women's EURO 2025. За всеки 40 лв. в един касов бон се получава една точка. При събрани 3 точки в рамките на периода, клиентът може да потвърди участието си в играта само с един клик в приложението. 

Наградата включва не само билети за финалния мач, а и двупосочни самолетни билети от София до Базел, трансфери, две нощувки в хотел, вечеря за добре дошли в деня на пристигането, туристическа обиколка в деня на мача, организиран транспорт до стадиона и обратно, както и международна здравна застраховка.

Пълните условия на играта могат да бъдат открити в Lidl Plus и на сайта www.lidl.bg/igra

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.