Забавни игри от Yettel учат деца и родители за дигиталната безопасност на Day Off: Family Time
Секция: Технологии
14 Май 2025 10:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Забавни игри от Yettel учат деца и родители за дигиталната безопасност на Day Off: Family Time Семейното събитие е с безплатен достъп и ще се проведе на 17 май в София

/КРОСС/  Как да навигират безопасно в интернет и да се предпазват от различните опасности онлайн - това ще научат чрез интерактивни игри и преживявания от Yettel посетителите на семейното събитие Day Off: Family Time. През целия съботен ден на 17 май, от 10:00 ч. до 18:00 ч., на паркинга пред хипермаркет HIT MAX, Младост, телекомът ще помага на деца и родители да се справят с различни предизвикателства в онлайн среда и да разпознават вредно или подвеждащо съдържание в интернет. 

Day Off: Family Time се организира за втора поредна година от медията Az-jenata.bg, част от Investor Media Group. Тази година се очаква то да привлече над 5500 посетители. Освен заниманията на тема дигитална безопасност, в събитието са предвидени разнообразни работилници и демонстрации, свързани със здраве, образование, технологии, екология, мода и красота. Организаторите са предвидили и томбола с награди. Участниците могат да регистрират в нея, като посетят всички обособени зони и съберат стикерите от щандовете на изложителите.

В обособения кът на Yettel децата и младежите ще могат да се превърнат в истински дигитални скаути. Те ще имат за задача да създават силни пароли, да отговарят на въпроси за защита на личните данни, както и да различават фалшиви от истински новини. 

С участието в семейното събитие Day Off: Family Time, телекомът се стреми да предаде на подрастващите важни послания и да изгради у тях ключови дигитални умения, важни за безопасността им в интернет като критично мислене, разпознаване на заплахи и измами, защита на личните данни и др. Подобни инициативи са чудесна възможност и за ангажиране на  родителите, тъй като в програмата на компанията за дигитално приобщаване се обръща сериозно внимание и на семействата - както чрез подкрепа за изграждането на здравословни дигитални навици у децата, така и с надграждане на знанията и уменията на родителите.

Дигиталното образование на младото поколение е кауза на Yettel вече повече от 17 години. Всяка година компанията има ангажимент да достигне до 40 000 деца по темите за онлайн безопасността, както и да помогне на 10 000 души да развият дигиталните си компетенции. През 2024 г. тези цели се преизпълват, като Yettеl успява да подкрепи над 82 000 души в усвояването на нови знания за защита в интернет и съвременните технологии.