Madrí Excepcional празнува рожден ден и престижна награда с шумно парти
Секция: Шоубизнес
14 Май 2025 14:18
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Madrí Excepcional празнува рожден ден и престижна награда с шумно парти

/КРОСС/ „Избран продукт на годината" Madrí Excepcional отпразнува престижната награда и една година от лансирането си в България с шумно тематично парти. За двойния повод премиалният лагер събра над 200 партньори, популярни лица, медии и почитатели на марката, които споделиха вечер, изпълнена с много забавление и огнено настроение. Red Hot тематиката на събитието беше вдъхновена от цвета и темперамента на бранда, а домакините от Chilli Hills Farm предложиха подобаващия чили туист на вечерта. 

С официалната си премиера у нас през пролетта на 2024 г. Madrí Excepcional стъпи за първи път в Централна и Източна Европа и за година успя да се превърне в разпознаваем бранд сред активните градски хора с изследователски дух. Само девет месеца след старта си в България марката спечели първото си голямо признание - злато от BAAwards 2024 в категория „Нов продукт", а преди броени дни грабна и голямото отличие „Избран продукт на годината 2025".

Главният изпълнителен директор на „Каменица АД", част от глобалната Molson Coors Beverage Company, Владан Матич приветства гостите и сподели емоционална история от старта на марката в България, с която благодари на екипите си за сърцатата работа и за постоянството. 

„Madrí не е просто бира - тя е емоция, настроение, начин на живот. И съм много щастлива, че успяхме да предадем тази емоция на нашите потребители. И това всъщност е най-голямата награда за добре свършената работа - когато застане пред рафта или седне в заведение, потребителят да избере Madrí!", каза и директор „Маркетинг" Юлиана Борисова, която официално сподели новината за признанието „Избран продукт на годината". 

Международният конкурс „Избран продукт на годината" се провежда в над 45 държави по света, като във всяка страна победителите се избират чрез пряк вот от потребителите. 5000 респонденти дават своя глас в онлайн допитване, което тази година у нас се проведе от агенция Treetz, с одитиране на процеса от Deloitte.

След официалната част празненството потопи гостите в духа и емоцията на Madrí Excepcional със забавни игри, тематична Red Hot музика, вкусна  храна, барбар шоп и възможност да опитат от първа ръка какво е да създаваш street art. 

 

За Madrí Excepcional

Madrí Excepcional е модерен европейски лагер с 4.6% алкохолно съдържание, с мек, изчистен и освежаващ вкус, средна газировка, светъл, златисто-меден цвят, с аромат на цветни хмелови нотки. Брандът е създаден през 2020 г. в резултат на сътрудничеството между пивоварите на Molson Coors и мадридската пивоварна La Sagra. Madrí Excepcional е модерна, градска, прогресивна марка бира, вдъхновена от динамиката и колорита на град Мадрид, която въплъщава „El alma de Madrid" - „душата на Мадрид". Фигурата на „Чулапо" (Chulapo) от визията на марката е събирателен образ на група от хора в Мадрид през XIX в., известни със своя изтънчен стил, дръзко поведение и напредничаво мислене. Днес Чулапо се използва за хората на град Мадрид, а духът на оригиналните Чулапо продължава да живее в тях. Повече за Madrí Excepcional можете да разберете на https://madriexcepcional.com/en-bg, както и в профилите на марката в Instagram и Facebook.