Lidl изпраща 4 момичета от България на младежки футболен лагер в Швейцария
Секция: СПОРТ
19 Май 2025 10:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl изпраща 4 момичета от България на младежки футболен лагер в Швейцария Момичета на възраст между 14 и 17 години могат да спечелят участие в Lidl Youth Camp по време на UEFA Women`s EURO 2025™

/КРОСС/ Като официален партньор на UEFA Women's EURO 2025TM от 19 май до 1 юни Lidl предоставя на четири момичета от България уникалната възможност да се докоснат до футболната магия на първенството, като спечелят участие в специален младежки лагер. Lidl Youth Camp ще се проведе в Базел, Швейцария, от 25 до 28 юли 2025 г., когато ще се състои и финалният мач на Европейското първенство по футбол за жени 2025.

В рамките на инициативата две момичета от България ще получат шанс да пътуват до Швейцария заедно със своя приятелка, с която споделят страстта към футбола. Наградата включва участие в специално организирания от Lidl младежки лагер по футбол за момичета, билети за финала на UEFA Women's EURO 2025TM, двупосочни самолетни билети, трансфери, три или четири нощувки в хотел, пълен пансион и международна здравна застраховка. 

За участие в играта е необходимо момичетата да са на възраст между 14 и 17 години към момента на регистрацията и провеждането на лагера и да имат изричното съгласие на родителите. Периодът за регистрация е от 19 май до 1 юни на сайта  www.lidl.bg/camp и не изисква покупка. Двете двойни награди ще бъдат изтеглени на 2 юни на случаен принцип измежду всички регистрирани участници.

Пълните условия на играта могат да бъдат открити на сайта www.lidl.bg/camp

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.