Иван Манчев и Димитър Тончев с кулинарно шоу из страната
Секция: ЛЮБОПИТНО
28 Май 2025 13:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Иван Манчев и Димитър Тончев с кулинарно шоу из страната Популярните шеф готвачи и мобилната кухня на Lidl ще зарадват посетителите в 15 магазина

/КРОСС/ Това лято първата по рода си мобилна кухня на Lidl се завръща с нова обиколка из страната. Под мотото „Lidl на път" кухнята ще зарадва с вкусни кулинарни изкушения, забавни игри и много награди клиентите на веригата в 15 локации в цялата страна - символично число по повод 15 години Lidl в България. Възможност да споделят любими моменти с кухнята на Lidl ще имат и посетителите на две големи събития в София - фестивала A to Jazz и Форум „Дълголетие".

И тази година специално за гостите на „Lidl на път" известните кулинари шеф Иван Манчев и Димитър Тончев ще демонстрират вкусни тематични ястия, приготвени с продукти от собствените марки на веригата. Докато шеф Манчев ще заложи на неустоими грил предложения, Тончев ще представи креативни рецепти с кроасани, съчетани със сладолед, коктейли с просеко и освежаващи сокове. 

Сред акцентите на събитията ще бъдат и забавни игри, които ще носят на участниците атрактивни награди, включително ваучери за пазаруване в приложението Lidl Plus. Най-малките гости също ще могат да се включат в специално подготвени образователни игри.

Кулинарният тур „Lidl на път" стартира на 31 май в Пловдив и ще премине през още 13 града, като носи вкусни преживявания, добро настроение и празнична атмосфера. Повече за програмата на мобилната кухня, можете да откриете тук.  

С „Lidl на път" компанията продължава своята мисия да вдъхновява клиентите си с апетитни и свежи предложения, приготвени с достъпни и висококачествени продукти. 

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.