Лидл България показва цените на своите продукти и в евро
Секция: БЪЛГАРИЯ
29 Май 2025 12:59
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Лидл България показва цените на своите продукти и в евро Компанията предприема проактивни действия за по-лесна ориентация на клиентите

/КРОСС/ От 2 юни Лидл България въвежда тестово обозначаване на цените едновременно в лева и в евро във всички 137 магазина на веригата като част от подготвителните действия за евентуалното приемане на еврото в България.

С предприемането на тази стъпка компанията цели да улесни клиентите в процеса на адаптация, като им даде възможност да свикнат с обозначаване на цените в двете валути, още преди началото на законовия период. Според изискванията, задължителното обозначаване на цените в двете валути ще влезе в сила един месец след официалното решение за присъединяване на България към еврозоната.

„Предприемаме тази крачка в продължение на нашата ангажираност към прозрачност и доверие. За нас е много важно да улесним клиентите, като им дадем възможност да се ориентират спокойно в предстоящите промени. За нас в Lidl процесът по настройване и програмиране на над 80 системи, използвани в дейността на компанията, беше продължителен и изискваше участието на около 350 служители", коментира Любомир Хърсев, главен финансов и административен директор на Лидл България.

Цените в евро са превалутирани от левове при прилагане на официалния валутен курс, а заплащането на каса остава единствено в български левове до официалното въвеждане на еврото в страната, за което клиентите са уведомени чрез изрични информационни табели, поставени на видни места в магазините. 

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.