Потребителите на Samsung Galaxy вече могат да се насладят на несравнимото удобство и сигурност с достъпа до дигиталния ключ в Samsung Wallet за автомобили Mercedes-Benz /КРОСС/ Samsung Electronics Co., Ltd. обяви, че Samsung Wallet скоро ще поддържа съвместимост с дигитални ключове за автомобилите Mercedes-Benz, като това ще започне през юли 2025 г. С тази нова интеграция потребителите на устройства Galaxy1 вече ще могат да се възползват от по-удобен начин за заключване, отключване и стартиране на своя автомобил Mercedes-Benz от смартфона си.
„С нетърпение очакваме да предоставим на собствениците на Mercedes-Benz невероятното удобство, което идва с достъпа до дигиталния ключ на Samsung", каза Woncheol Chai, вицепрезидент и ръководител на екипа за дигитални портфейли в отдел „Мобилни изживявания/Mobile eXperience (MX) Business" в Samsung Electronics. „Сътрудничеството ни с Mercedes-Benz развива визията ни за предоставяне на лесен достъп до технологични изживявания в цялата екосистема на Galaxy."
„Наш основен приоритет е осигуряването на удобства и лукс за нашите клиенти, докато се стремим да им предоставим възможно най-доброто изживяване в автомобила", каза Стефан Блоси, директор на отдел „Каросерия-/ Е/Е Комфорт, UI компоненти" в Mercedes-Benz AG. „Samsung Digital Key позволява на Mercedes-Benz да продължи да предлага на нашите клиенти удобен достъп и свързаност до техните автомобили."
Samsung Wallet е универсална платформа, която позволява на Galaxy потребителите да организират дигиталните си ключове, методите за плащане, личните си документи и други - всичко това в едно защитено и лесно за използване приложение. Представен през юни 2022 г., Samsung Wallet идва с лесен и удобен интерфейс, защитен от Samsung Knox, който предлага защита от най-висок клас. Той се интегрира безпроблемно в по-широкообхватната екосистема на Galaxy, за да предложи мощна свързаност и подобрена сигурност за потребителите в тяхното ежедневие.
С добавянето на Mercedes-Benz Digital Key в Samsung Wallet, потребителите могат да се насладят на ново ниво на комфорт на една ръка разстояние. Веднъж в автомобила, Digital Key на Samsung позволява на шофьорите да стартират автомобилите си, без да използват своите физически ключове или дори без да изваждат смартфона от джоба си. Също така те могат без притеснения да споделят дигиталния ключ с приятелите или семейството си чрез лесен за използване интерфейс, който им позволява да предоставят или ограничават достъпа според обстоятелствата.
Интеграцията на Mercedes-Benz Digital Key със Samsung Wallet се подкрепя и от стремежа на Galaxy да осигури безопасно, сигурно и надеждно мобилно изживяване за потребителите. Дигиталните ключове са надеждно вградени в устройството, като отговарят на стриктните стандарти за сигурност EAL6+ и осигуряват защита срещу неоторизиран достъп. Чрез използването на ултрашироколентови (UWB) технологии, стандартизиран протокол за комуникация, определен от Консорциума за свързаност при автомобилите (CCC), дигиталният ключ осигурява прецизна функционалност, като значително намалява риска от неоторизирани опити за достъп до автомобила.
Ако устройството, съдържащо дигиталния ключ, бъде изгубено или откраднато, чрез услугата Samsung Find потребителите могат дистанционно да заключат или изтрият своите дигитални ключове, като по този начин допълнително предпазят своите автомобили. С биометрични или базирани на ПИН изисквания за удостоверяване на потребителя, Samsung Wallet осигурява надеждна защита на превозните средства, като гарантира, че всяко взаимодействие е поверително и сигурно.
Наличност
Спецификацията Digital Key за избрани автомобили Mercedes-Benz ще бъде разпространявана от юли 2025 г. в избрани региони по света. Потребителите могат да регистрират своя Digital Key чрез приложението Mercedes me.
За Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung вдъхновява света и оформя бъдещето с трансформиращи идеи и технологии. Компанията предефинира световете на телевизорите, интерактивните дисплеи, смартфоните, носимите устройства, таблетите, битовата техника, системните мрежи и паметта, системните LSI и леярските решения. Samsung също така развива технологиите за медицински изображения, решенията за отопление, вентилация и климатизация и роботиката, като същевременно създава иновативни автомобилни и аудио продукти чрез Harman. Чрез своята екосистема SmartThings, отворено сътрудничество с партньори и интегриране на изкуствения интелект в цялото си портфолио Samsung осигурява безпроблемни и интелигентни свързани изживявания. За всички последни новини, моля, посетете Samsung Newsroom news.samsung.com
На кратко за Mercedes Benz AG
Mercedes Benz AG е част от Mercedes Benz Group AG с общо около 175 000 служители по целия свят. Тя отговаря за глобалния бизнес на Mercedes Benz Cars и Mercedes Benz Vans. Ола Келениус е председател на Управителния съвет на Mercedes Benz AG. Компанията се занимава с разработването, производството и продажбата на леки автомобили, микробуси и услуги, свързани с превозните средства. Освен това компанията се стреми да бъде лидер в областта на електромобилите и автомобилния софтуер. Продуктовото портфолио включва марката Mercedes Benz с Mercedes AMG, Mercedes Maybach и G Class с техните изцяло електрически модели, както и продукти на марката Smart. Mercedes Benz AG е един от най-големите производители на леки автомобили от висок клас в света. През 2024 г. са продадени около 2,4 милиона леки автомобили и микробуси. В своите два бизнес сегмента Mercedes Benz AG непрекъснато разширява световната си производствена мрежа с повече от 30 производствени обекта на четири континента, като същевременно се подготвя да отговори на изискванията на електрическата мобилност. В същото време компанията изгражда и разширява своята глобална мрежа за производство на батерии на три континента. Тъй като устойчивостта е водещ принцип на стратегията на Mercedes Benz и за самата компания, това означава създаване на трайна добавена стойност за всички заинтересовани страни: за клиентите, служителите, инвеститорите, бизнес партньорите и обществото като цяло. Основа за това е устойчивата бизнес стратегия на Mercedes Benz Group. Така компанията поема отговорност за икономическите, екологичните и социалните ефекти от своите бизнес дейности и обхваща цялата веригата за създаване на стойност.