Мобилната кухня на Lidl и ексклузивна серия мърч на фестивала A to Jazz в София
Секция: ЛЮБОПИТНО
02 Юли 2025 11:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Мобилната кухня на Lidl и ексклузивна серия мърч на фестивала A to Jazz в София Ексклузивно ще се предлага и специален Lidl мърч

/КРОСС/ От 3 до 6 юли мобилната кухня на Lidl отново ще бъде част от едно от най-очакваните културни събития в столицата - A to Jazz Festival, който се провежда в Южен парк 2. Кулинарната зона на „Lidl на път" ще съчетае добрия вкус с музиката и лятното настроение за още по-приятно фестивално изживяване. Ексклузивно, само на фестивала, ще се предлага и лимитирана серия Lidl мърч.  

Посетителите на кухнята на Lidl ще могат да се насладят на апетитни предложения и освежаващи напитки, приготвени с висококачествени продукти от собствените марки на веригата. Планирани са и забавни игри, които ще носят на участниците атрактивни награди, включително допълнителни отстъпки в приложението Lidl Plus. Най-малките гости също ще могат да се включат в различни образователни игри.

Предвидена е и специална pop-up зона, в която най-големите Lidl фенове ще имат шанса да се сдобият с мърч находки - ексклузивни брандирани дрехи, обувки и аксесоари за още по-цветна и атрактивна фестивална визия. 

И тази година Lidl насочва вниманието към устойчивите практики. В рамките на всички фестивални дни ще бъдат налични автомати за събиране на метални кенове. Чрез тях посетителите ще могат да върнат използваните си опаковки и да допринесат за опазването на околната среда.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.