LG стартира кампанията „Radio Optimism“, за да разпространи посланието, че „Животът е хубав" чрез музика
Секция: Технологии
03 Юли 2025 17:23
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG стартира кампанията „Radio Optimism“, за да разпространи посланието, че „Животът е хубав" чрез музика

/КРОСС/ Новата кампания на LG използва музиката - универсалния език - за насърчаване на по-дълбоки връзки и разширяване на обещанието за добър живот в дигиталното пространство

На 24 юни 2025 г. стартира новата кампания на LG Electronics (LG) „Radio Optimism", която има за цел да помогне за укрепването на значимите човешки връзки и да разпространи оптимизъм чрез споделени музикални преживявания. Тази инициатива е в съответствие с обещанието на бранда, че „Животът е хубав" и е насочена към нарастващото предизвикателство за формиране на истински взаимоотношения в свят, управляван от технологиите.

Кампанията „Radio Optimism" има за цел да преодолее липсата на свързаност между хората, която често се усеща в свят, доминиран от повърхностни методи на комуникация, като харесвания и коментари в социалните мрежи. Като използва силата на музиката, LG цели да насърчи по-задълбочени връзки между хората и да допринесе за по-пълноценен живот.

"С напредването на технологиите значимите човешки връзки стават все по-важни за обогатяването на живота ни. LG продължава своя ангажимент да внася оптимизъм в ежедневието на потребителите, оставайки верен на трайното обещание на бранда „Life's Good"," каза Ким Хьо-юн, ръководител на Brand Management отдела на LG.

Тази кампания затвърждава ангажимента на LG да създава обогатяващи преживявания в дигиталното пространство, където днешните потребители прекарват много време. Като се основава на тази мисия, LG непрекъснато се ангажира с по-младата аудитория чрез кампании с широко участие, които вдъхват живот на философията "Life's Good". Миналогодишната кампания „Optimism your feed" използва алгоритми, за да насърчи позитивността в социалните мрежи. Тази нова инициатива има за цел конкретно да се справи с парадоксалното прекъсване на взаимоотношенията в ерата на хиперсвързаността.

„Един от най-надеждните индикатори за щастие е наличието на дълбоки и значими взаимоотношения", казва Жан М. Твенге, професор по психология в Държавния университет в Сан Диего. "Въпреки това днес много хора прекарват повече време онлайн и по-малко време в лични контакти. Социалните мрежи са склонни да създават повърхностни взаимоотношения, а не дълбоки връзки, от каквито хората се нуждаят. Често срещано явление е хората да имат стотици последователи, но да нямат с кого да поговорят в реалния живот, когато имат нужда от подкрепа. Трябва да изграждаме по-смислени връзки с хората около нас и това би могло да промени ясно изразения спад на щастието, който се наблюдава през последното десетилетие."

Ново глобално проучване* на LG за социалните връзки показва, че 68% от хората смятат, че е по-трудно да създават истински приятели, а една трета съобщават, че през последния месец са имали един или по-малко значими контакти, а 8% изобщо не са имали такива. Вдъхновена от уникалния начин на традиционното радио да свързва хората чрез музика и разказване на истории, кампанията „Radio Optimism" трансформира тази концепция в интерактивна платформа, в която участниците могат да създават и изпращат персонализирани песни на своите близки. Потребителите могат лесно да създават нови песни с помощта на инструменти, задвижвани от изкуствен интелект, които са старателно обучени върху куриран набор от музикални данни. Тези инструменти разчитат указанията на потребителите, за да създадат уникални музикални произведения и да генерират подходящи обложки за албуми, осигурявайки ангажиращо и персонализирано преживяване. След като бъдат генерирани, тези песни могат да бъдат изпратени, за да се задълбочи връзката между създател и получател, също и да бъдат предоставени на други хора по света.

Според проучването почти 9 от 10 респонденти смятат, че значимите връзки водят до по-оптимистичен поглед върху живота. Като предоставя на хората платформа за изразяване на чувствата им, тази кампания има за цел да насърчи по-дълбоките взаимоотношения и да помогне на хората да обогатят живота си, като разпространяват оптимизъм по свой собствен начин.

Уебсайтът на кампанията е достъпен на английски и испански език, като през следващите месеци се планира да се поддържат допълнителни езици, за да се даде възможност за по-широко участие. Официалният уебсайт може да бъде намерен на адрес RadioOptimism.lg.com. Повече подробности можете да намерите на www.lg.com/lifesgood/.

 

* Методология на проучването

Време за провеждане: Теренно проучване, проведено в периода 29 април - 1 май 2025 г., чрез Focaldata

Страни: 5 - САЩ, Обединеното кралство, Австралия, Индия и Канада

Възраст: 18-45 г.

Размер на извадката: 5000 участници в САЩ, Обединеното кралство, Австралия, Индия и Канада, с 1000 участници на всеки пазар, и национално представително разпределение по възраст, пол и регион.

 

За LG Electronics, Inc.

LG Electronics е световен иноватор в технологичната и консуматорската електроника с присъствие в почти всяка държава и международен човешки ресурс от над 74 000 души. Четирите бизнес подразделения на  LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions и Business Solutions - са с общ глобален приход от над 80 трилиона корейски вона през 2022 година. LG е водещ производител на потребителски и търговски продукти като телевизори, електродомакински уреди, климатична техника, монитори, роботи в сферата на услугите, автомобилни компоненти, както и висок клас брандове като LG SIGNATURE и LG ThinQ, познати по целия свят. За повече информация относно LG Electronics, моля, посетете www.LGnewsroom.com.