Рекорден брой участници в шестото издание на лятната стажантска програма на Lidl
Секция: ИКОНОМИКА
07 Юли 2025 13:59
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Рекорден брой участници в шестото издание на лятната стажантска програма на Lidl

С близо 40% ръст на кандидатурите и студенти от шест европейски държави, програмата посреща 16 млади таланти

/КРОСС/   В началото на юли стартира шестото издание на лятната стажантска програма на Лидл България. С рекорден интерес и най-голям брой участници досега, компанията прие 16 студенти - с пет повече от първоначално предвидените. Кандидатурите тази година достигнаха 525, с което се отбелязва ръст от близо 40% спрямо предходното издание. Над 30% от кандидатите са заявили интерес към повече от един проект, а една от одобрените участнички се включва в стажа за втори път.

Сред участниците тази година са студенти от водещи университети в България, Испания, Германия, Австрия, Великобритания и Франция, а сред кандидатствалите има и учащи в Нидерландия, Швеция и Италия.

С все по-висок интерес всяка година, програмата се утвърждава сред най-желаните възможности за стаж у нас. Тази тенденция се потвърждава и от международното изследване Graduate Survey, което позиционира Lidl като най-предпочитан работодател от студентите.

 

За стажантската програма на Лидл България

* В рамките на два месеца - от 01 юли до 30 август - всеки стажант разработва реален бизнес проект, който представя пред ръководителите в края на програмата.

* Направленията, които приемат стажанти тази година, са IT Support, продажби, право и нормативно съответствие, Lidl Plus, счетоводство, контролинг, подбор, портфолио мениджмънт и др.

* Сред проектите са комуникационно представяне на отделите в Lidl в отдел HR маркетинг, внедряване на изкуствен интелект в системите за обучение в отдел Развитие и ангажираност, създаване на инструмент за планиране на акционни артикули във Food акция, E-shop IT Devices в IT Support и др.

* Стажът се провежда с активната подкрепа на ментори, а паралелно с практическите задачи, участниците преминават обучения за ключови професионални и личностни умения като управление на проекти, личен бранд и бизнес комуникация.

*  От тази година компанията включва нов модул по предприемачество в отговор на повишения интерес към темата сред поколението Z.

* Най-добре представилите се стажанти имат възможност да удължат стажа с до шест месеца и да продължат своето развитие в екипа на Lidl България.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.