Южното Черноморие на България на фокус в престижния турски вестник Milliyet
Секция: Туризъм
12 Юли 2025 09:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Южното Черноморие на България на фокус в престижния турски вестник Milliyet

/КРОСС/ България е единствената чуждестранна дестинация, представена в лятното издание на турския всекидневник Milliyet - едно от най-влиятелните медийни издания в страната. Това е резултат от целенасочена кампания на Министерството на туризма и Националното туристическо представителство в Истанбул, които популяризират Южното Черноморие като предпочитано място за почивка сред турските туристи. Списанието „Летният полъх на Milliyet", разпространено в 100 000 броя е изцяло посветено на темата за летните пътувания и включва рекламно съдържание, текстове и фотографии, които представят Южното Черноморие на България като атрактивна дестинация за СПА, културен и морски туризъм.

„Турция е стратегически пазар за българския туризъм. Присъствието на България като единствена чуждестранна дестинация в лятното издание на Milliyet е ясен знак за засиления интерес и резултат от последователната ни работа по позиционирането на страната ни като близка, достъпна и конкурентна дестинация", заяви министърът на туризма Мирослав Боршош. По думите му фокусът върху Южното Черноморие не е случаен, защото регионът предлага съчетание от море, минерални извори, културни забележителности и качествена туристическа инфраструктура. Благодарение на ефективното партньорство между държавната и местната власт Южното Черноморие е представено като модерна, конкурентна и гостоприемна дестинация, способна да привлече широка аудитория от съседния турски пазар.

Milliyet е сред най-авторитетните издания в Турция, разпространявани в над 12 000 търговски обекта във всичките 81 провинции на страната. Milliyet разполага с утвърдено дигитално присъствие чрез онлайн платформата Milliyet.com.tr и мобилното приложение Milliyet e-gazete.

Настоящата кампания е част от цялостната стратегия на Министерството на туризма за насърчаване на входящия туризъм от съседните страни. Чрез използване на авторитетни медийни канали и съвместни инициативи с чуждестранните местни власти България затвърждава позициите си като лесно достъпна, разнообразна и гостоприемна дестинация, привлекателна както за краткосрочни пътувания, така и за организиран отдих през целия летен сезон.